اهداف راه اندازی اولین پارک فناوری مجازی در ایران :
با توجه به ترافیک بالای کاربران اینترنتی در سایت بزرگ اکسیژن، یکی از بخشهایی که جای خالی آن در سایت احساس می شد، بخش تخصصی و بسیار جذاب پارک فناوری بود. همانطور که همه می دانیم یکی از وظایف خطیر پارک های فناوری در دنیا گردآوری مجموعه ای از شرکتهای برزگ و کوچک در کنار یکدیگر است تا آنها بتوانند از خدمات و سرویسهای یکدیگر به نحو شایسته بهره برده و موجبات پیشرفت و ترقی را فراهم آورند.

حال این موضوع، این بار بصورت مجازی آن مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران پیاده سازی گردیده است. نسخه حاضر اولین فاز حرفه ای پروژه بزرگ پارک فناوری سایت می باشد و از امکانات بسیاری برخوردار است. لازم به توضیح می باشد که مهندسین مجرب عصر هنر در حال حاضر مشغول طرح ریزی و پیاده سازی فاز دوم پارک بوده و امکانات بسیار بیشتر و کاملتری را برای آن در نظر گرفته اند.
این پارک با هدف ارائه امکانات وخدمات به شرکتهایی که در زمینه فناوری های نوین فعالند و نیاز به حمایت دارند راه اندازی شده و می تواند باعث کاهش هزینه هایی مانند هزینه ایجاد پایگاه اینترنتی، هزینه تبلیغات، هزینه جذب نیرو، هزینه معرفی شرکت و ... گردد. شرکتها و موسسات نوپا با صرفه جویی در هزینه های فوق که بعضاً بسیار سنگین هم هستند می توانند زمان بیشتری را در فضای رقابتی بازار برای خود ایجاد نمایند.
ضمناً پارک فناوری مجازی با ارائه طرح ویژه ای در زیر ساخت خود، امکان تبادل فناوری و اطلاعات را برای شرکتهای همکار و متخصصین فراهم نموده است. متخصصین نیز با ثبت نام در پارک فناوری میتوانند گروههای همکاری ایجاد نموده و اقدام به جذب پروژه های کاری از شرکتها و مؤسسات نمایند.
بنابراین پارک فناوری حاضر نهایتاً می تواند، صرفه های اقتصادی بسیار مناسبی را برای شرکتها و مؤسسات و متخصصین به ارمغان آورده و میزان ایجاد اشتغال را در کشور افزایش دهد.
امکانات :
- ثبت نام از متخصصین ومدیران شرکتها و مؤسسات
- ارائه یک پروفایل تخصصی به متخصصین و مدیران
- امکان ایجاد گروههای همکاری توسط کلیه اعضاء
- امکان ایجاد ارتباط با سایر اعضاء
- امکان ایجاد گروه توسط مدیران شرکتها و مؤسسات
- امکان مدیریت اطلاعات توسط اعضاء و مدیران
- امکان جذب نیرو برای گروه های تشکیل شده
- امکانات تبلیغاتی بسیار کاربردی و ویژه برای اعضاء و مدیران
- ارائه اطلاعات آماری به اعضاء و مدیران
- اختصاص یک انجمن کامل و یک بخش خبری کامل به مدیران و اعضای گروه شان
- اختصاص یک موتور جستجو قدرتمند برای هر گروه
- امکان ارتباط اعضاء با مدیران و بالعکس بصورت کاملاً پیشرفته
توصیه :
- در نام کاربری و کلمه عبور خود حتی المقدور از کلمات لاتین استفاده نمایید.
- در این گونه سایتها تعدادی از کاربران نسبت به درج اطلاعات صحیح و حقیقی خود اجتناب می نمایند. لذا از کلیه کاربران این بخش خواهشمندیم در هنگام برقراری ارتباط با کاربران کلیه جوانب احتیاط را رعایت فرمایند.
- احتمال دارد ، که در برخی موارد ، ثبت کننده پروفایل صاحب آن مشخصات نباشد ، یعنی اطلاعات شخص دیگری را جهت اذیت و آزار ثبت کند . لذا از کلیه کاربران عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده چنین مواردی سریعاً از طریق لینک گزارش تخلف مراتب را به مدیران انجمن انتقال داده و جهت ادامه فعالیت مثبت سایت از تماسهای بعدی با صاحب پروفایل جداً خودداری نمایند.
قوانین ثبت نام در این بخش :
- ارائه کلیه اطلاعات کاربری به صورت صحیح و حقیقی توسط کاربر ، که در صورت عدم رعایت آن مدیران انجمن پروفایل کاربر خاطی را از سیستم حذف خواهند نمود.
- از کلمات مناسب که مغایرتی با شئونات اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند در پروفایل توسط کاربر ، استفاده شود.
- از ثبت بیش از یک پروفایل جداً خودداری فرمایید.
- در ارسال پیامهای خود از توهین و بی احترامی به کاربران دیگر اجتناب نمایید.
- از ارسال تصاویر مستهجن و خلاف شئونات اسلامی جهت نصب روی پروفایل خود جداً خودداری فرمایید.
- درج اطلاعات ارتباطی در جایگاهی غیر از جایگاههای مشخص شده ، موجب اخراج شما از پارک خواهد شد.