بیان در حال توسعه ی امکاناتی است که می تواند «بلاگ بیان» را به ابزاری برای پیاده سازی ایده ها تبدیل کند .

شرکت بیان در حال توسعه ی دو امکان جالب برای بلاگ بیان است :

1- قالب ساز

2- فرم ساز

اگر شرکت بیان علاوه بر این دو امکان ، کتابخانه bayan.js را منتشر کند ، با استفاده از آن و کمی HTML 5  و CSS 3 ، و با حداقل دانش برنامه نویسی(مفاهیم) ، می توانیم اپلیکیشن های مختلف تولید کنیم و ایده های موبایل ، وب و دسکتاب خود را پیاده سازی کنیم .


کتابخانه ی bayan.js چیست ؟

یک کتابخانه ی جاوا اسکریپتی است که از برخی از کتابخانه های مشهور جاوا اسکریپت استفاده می کند . یعنی کتابخانه هایی مانند: jquery , backbone.js , node.js , pixi.js , app.js , dojo, backbase , jwt , socket.io , angularJS ,.... را در داخل خود اضافه کرده است و امکان استفاده از آنها را به کاربر می دهد . همچنین این کتابخانه ، api ای برای بلاگ بیان است . یعنی با استفاده از آن می توان کارهایی مانند ارسال مطلب ، ویرایش مطلب ، اضافه کردن نشانه و ... را به صورت اتوماتیک و با استفاده از کد انجام دهیم .

در واقع این کتابخانه این امکان را به ما می دهد که ماژول های جدید طراحی کنیم و ایده های خود را با بلاگ بیان پیاده سازی کنیم .


کاربرد bayan.js چیست ؟
با استفاه از HTML 5 ، CSS 3 و کتابخانه ی bayan.js می توان ....
- ماژول های جدید برای بلاگ بیان تولید کرد .
- بلاگ بیان را به یک شبکه اجتماعی ساده تبدیل کرد.
- موبایل اپ ، وب اپ و دسکتاپ اپ تولید کرد .
- بازی های دوبعدی تولید کرد.
- انیمیشن های جذاب تولید کرد .
- و ...

اما به خاطر اینکه این کار ، هزینه بر است ، شرکت بیان فقط زمانی این کار را انجام می دهد که تعداد درخواست ها به حد نصاب برسد . پس لطفا در قسمت نظرات این مطلب ، درخواست خود را برای پیاده سازی این امکان خطاب به بیان ، مطرح کنید .
با تشکر.