250 میلیون انسان در پولدارترین کشورهای جهان هستند که در شرایط مالی خوبی به سر نمی برند . در مورد آن افرادی که مشکل غذایی و یا بیکاری دارند صحبت نمی کنم ، در مورد آنهایی صحبت می کنم که سالانه در حدود 48 هزار دلار تا 68 هزار دلار درآمد دارند . در سال 2013 ، هرنفر جدای از مالیات ، 63 هزار دلار درآمد داشت که 49 هزار تا 51 هزار دلار آن را برای مخارج مسکن ، حمل و نقل ، غذار ، بیمه ، تفریح ، فرزندان و بهداشت و غیره مصرف می کرد ، 20 درصد این درآمد را هم به مالیات اختصاص دهید و آنوقت هیچ پولی برای پس انداز و سرمایه گذاری باقی نمی ماند .

شما دارای مشکلات مالی هستید ، چون دارای اشتباهات مالی هستید ، در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنم :

زندگی با پدر و مادر

بیشتر آمریکایی ها بیش از 25 مایل از خانواده خود فاصله دارند . اگر واقعا می خواهید پول در بیاورید باید از خانواده خود جدا شوید . زمان آن فرارسیده که حرکت کنید و به دنبال فرصت ها باشید . شما پس انداز نمی کنید و هنوز هم در خانه پدر و مادر خود زندگی می کنید ، شما قطعا در حال از دست دادن فرصت ها هستید .

بی سوادی اقتصادی

بسیاری از مردم در زمینه اقتصاد سوادی ندارند . مردم به دانشگاه می روند و حتی اصول اولیه اقتصاد را هم متوجه نمی شوند . اقتصاد به این صورت تعریف می شود ، مدیریت خانوار و مدیریت منابع . مدیریت به این معنا است که شما مسئول موفقیت مالی خانواده هستید . اینکه اقتصاد خود را مدیریت کنید به این معنا است که در بازار کار نهایت تلاش خود را بکنید.

بودجه بندی پول برای زمان بی پولی

شما تمام وقت خود را صرف این می کنید که پول خود را بودجه بندی کنید و این اشتباه بزرگی است که بسیاری از فرصت ها را از شما خواهد گرفت و ضمانتی است که شما هیچ وقت پول نخواهید داشت ، در واقع هر ریالی که دست می آورید و می خواهید که آن را پس انداز کنید ، به این فکر باشید که این فقط یک ریال است ، و اینکه شما فقط در یک لاک دفاعی هستید و تلاشی نمی کنید .

سیاست مداران

اینکه فقط منتظر اقدامی از جانب سیاستمداران هستید ، باید بگویم که کاملا در اشتباهید ، اگر آنها می توانستند کاری بکنند ، تا الان انجام داده بودند .

منبع :

http://www.entrepreneur.com/article/250212