250 میلیون انسان در پولدارترین کشورهای هستند که در سرایط مالی خوبی به سر نمی برند . در مورد اون افرادی که مشغل غذایی و یا بیکاری دارند صحبت نمی کنم ، در مورد آنهایی صحبت می کنم که سالانه در حدود 48 هزار دلار تا 68 هزار دلار درآمد دارند . در سال 2013 ، هرنفر جدای از مالیات ، 63 هزار دلار درآمد داشت که 49 هزار تا 51 هزار دلار آن را برای مخارج مسکن ، حمل و نقل ، غذار ، بیمه ، تفریح ، فرزندان و بهداشت و غیره مصرف می کرد ، 20 درصد این درآمد را هم به مالیات اختصاص دهید و آنوقت هیچ پولی برای پس انداز و سرمایه گذاری باقی نمی ماند .

شما دارای مشکلات مالی هستید ، چون دارای اشتباهات مالی هستید ، در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنم :

خونسردی مالی

برخی از مردم در مورد پول بسیار خونسرد و بی روح هستند . شما هیچوقت نمی توانید پول داشته باشید اگر به آن توجه نکنید . اینکه از لحاظ مالی در چه طبقه ای قرار دارید را تشخیص بدهید و شروع کنید به اینکه به پول خود اهمیت بدهید . اینکه به این گونه عمل کنید که هیچ مشکل مالی ای ندارید ، مشکل مالی شما خود به خود حل نمی شود ، فقط بدتر می شود .

از جایگاه خود راضی نبودن

اینکه هرکس به این علاقه ندارد که هر شغلی را قبول کند ، یکی از دلایل بی پولی است . همه دوست دارند مدیر و یا کارفرما باشند ، خوب حدس بزنید چه اتفاقی می افتد ؟ پس چه کسی کارمند و یا فروشنده باشد ؟

مقایسه سطح زندگی با انسان های فقیر

این ایده که موقعیت مالی شما از کسانی که به نان شب خود محتاج هستند بهتراست ، اصلا موقعیت مالی شما را بهتر نمی کند. اینکه شما مدام در حال مقایسه سطح زندگی خود با انسانهای فقیر باشید ، یک خودکشی مالی است .

شکایت کردن از شغل خود به صورت شبانه روزی

اینکه مدام در حال شکوه کردن از ساعت کاری خود باشید ، وضع شما را بهتر نمی کند ، تلاش کنید و به جلو بروید . هیچ کس با تلاش نکردن به جایی نرسیده است ، اولین مرحله این است که اگر موقعیت مالی خوبی ندارید ، آن را بپذیرید و تلاش کنید که آن را حل کنید . بپذیرید که هر کاری و با هرساعت کاری ای را انجام بدهید و به وظایف خود به نحو احسن عمل کنید تا زندگی خود را بسازید .

درست است که پول مهمترین چیز نیست و شما را خوشبخت نمی کند ولی هیچ کدام از این واقعیت ها این اجازه را به شما نمی دهد که بی خیال پول و کار و زحمت کشیدن برای خانواده خود بشوید .

: منبع

http://www.entrepreneur.com/article/250212