یک شرکت فناوری می تواند بهترین نرم افزار ها را توسعه دهد و برنامه های به روزی را معرفی کند، اما این مهم است که کاربران یاد بگیرند که چگونه با آنها کار کنند و اینجا جایی هست که شرکت Skilljar وارد عمل می شود و یک سیستم آموزشی را برای آموزش کارکنان شرکت ها ارائه می دهد. شرکتی با یک سرمایه گذاری 2.6 میلیون دلاری. از مشتریان این شرکت می توان Uber،BECU و Xero را نام برد که Skilljar به آنها کمک می کند تا فروشندگان و کارکنان و شریکانشان را درجه بندی کنند و به آنها استفاده از محصولاتشان را آموزش دهند.

این شرکت به مشتریانش استفاده از نرم افزارها را یاد می دهد، حتی در زمانی که مشتریان هیچگونه آشنایی اولیه ای با فناوری ندارند. این شرکت گفته است که در برخی مواقع موفقیت مشتریان با رشدی 90 درصدی همراه بوده و بازدهی بالایی داشته اند.

برای مثال شرکتی در سیاتل به نام Tune از مشتریان این شرکت است و Skilljar یک محیط آموزشی را برای مدیران این شرکت ارائه داده است.


مدیر این شرکت 4 سال در شرکت آمازون مشغول به کار بوده است و در سال 2013 این استارتاپ را راه اندازی کرده است.Sandi Lin فارغ التحصیل دانشگاه MIT می باشد.

منبع : http://www.geekwire.com/2015/skilljar-raises-2-6m-to-help-companies-teach-customers-how-to-use-their-software/