به کار خود ایمان داشته باشید

کرک ویلز، موسس شرکت Paradise Springs Winery، می گوید: فقط زمانیکه برای خودتان کار می کنید خیلی تلاش می کنید. از خودتان بپرسید که چقدر نسبت به کاری که انجام می دهید، مشتاق هستید؟ آیا این ایده می تواند باعث رشد مالی و کاری شما شود؟ شما نمی دانید در مسیری که می روید به کجا می رسید. پس تحیق ضروری است. در مورد صنعت کاری تان اطلاعات کسب کنید و با اصول و قواعد عادی کارتان آشنا شوید. از مشاغل همصنف تان بازدید کنید، به برندهای روی قفسه ها و رستوران ها توجه کنید و با ملحق شدن به انجمن های مربوطه خود را در فرهنگ صنعت تان غرق کنید.

تجربه کافی داشته باشید و اعتمادبه نفس تان را در زمینه پیشنهاد فروش افزایش دهید

فریا استرلار، یکی از موسسان کمپانی Cool Haus می گوید: زمانیکه ما رستورانمان را راه اندازی نمودیم ۲۵ سال بیشتر نداشتیم و تجربه مان در زمینه صنعت خوراکی صفر بود. زمانیکه ما شروع به فروش پکیج های بستنی، ساندویچ، نوشیدنی به فروشگاه ها کردیم، بر روی تمام بسته هایمان تصویر فرشته به شکل معمارگونه طراحی شده بود. همین اقدام هنرمندانه ما باعث شد که در فضای رقابتی بستنی پایدار بمانیم و در حال حاضر بیش از ۳۵۰۰ نمایندگی در سطح آمریکا داریم.

نتیجه اخلاقی: تجربه همیشه لازمه موفقیت نیست، اما اعتماد به نفس ضروری است.

خودتان بازدیدکنندگان تان را ایجاد کنید

اریکا نیکول، موسس و مدیرمسئول مجله YES می گوید: کارآفرینان و مالکان کسب و کارهای کوچک همواره زمان و انرژی زیادی صرف خلق محتوا می کنند فقط برای اینکه متوجه شوند آیا به مشتریان یا خوانندگان ایده آل شان دسترسی دارند یا نه. اگر می خواهید شنوندگان تان افزایش یابد، ابتدا باید تصویر واضحی از هدف تان خلق نمایید. ولی همواره توجه داشته باشید که کیفیت مقدم بر کمیت است.

در زمینه نگارش، انتشار و سایر اقدامات خلاقانه

سرینیواس رائو، نویسنده و ناشر مستقل سه کتاب، می گوید: اکثر مردم فکر می کنند بهترین زمان شروع وقتی است که نویسندگی شان به قدر کافی خوب باشد، همه دوست شان داشته باشند، و به سوی ثروت و شهرت پیش روند. اما این تفکر تنها یک توهم و خیال باطل است. به نظر من بهترین زمان شروع یک کار خلاقانه زمانیست که شما هنوز آماده نیستید.

منبع:

www.entrepreneur.com

برداشت آزاد خودم  از این موضوع.