اگر می خواهید همیشه در کارتان فردی با روحیه خوب باشید به شما توصیه می کنم این مطلب را بخوانید.

۱. قوانین کاری خود را بشناسید

«قوانین کاری هر کسی از او در زندگی حمایت می کند. وظیفه، فهم یک عمل مناسب در هر شرایطی است. افرادی که یک نقش مشخص را تقبل می کنند، وظایف شان را به بهترین نحو انجام می دهند. داشتن یک نقشه پیش از شروع هر کار به شما کمک خواهد کرد که راه خود را گم نکنید. همه کارهایی که از نقطه X به نقطه Z باید انجام شود را مشخص کنید، انجام این کار شما را از حواس پرتی و چیزهایی را که واقعا برای کار شما لازم نیست، نجات می دهد. »

«اگر انگیزه ای برای داشتن شور و شوقی در کار ندارید، پس به مقداری تغییر نیاز دارید! شما می توانید از راهنمایی بسیاری از کتاب ها و نوشته ها برای تجدید انرژی استفاده کنید و یک بار دیگر انگیزه را به کار برگردانید. مهم نیست که چقدر با کارتان مشکل دارید. »


۲. دنیا همیشه طرف شماست

«شما کارها را به خوبی انجام می دهید، اما آن ها را دوست ندارید. چنین چیزی وجود دارد. من دروغ گو هستم، اما دروغ را دوست ندارم. بسیاری از فریلنسرها کاری را که انجام می دهند دوست دارند، اما زمانی پیش می آید که دچار نارضایتی می شوند. برخی مواقع مهم نیست چه مقدار شور و شوق برای کار خود دارید، مشتریان به راحتی می توانند روز شما را خراب کنند. چگونه می توانید با این مسئله مبارزه کنید؟ بهتر است بدانید شما تنها کسی نیستید که با مشتریان خود مشکل دارید. پس لبخند بزنید. شکرگزار باشید که می توانید با فکر و منطق بر مشکلات تان فائق آیید چراکه دنیا همیشه طرف شماست. »

۳. آزمون و خطا بخشی از کارست

«تشخیص هر کار درست در هر لحظه ایی از زندگی خیلی آسان نیست. زمانیکه پروژه یا رابطه ایی کار نمی کند، از خودتان این سوالات را بپرسید: آیا این موقعیت تحت کنترل من بود؟ می توانم کاری برای تغییر آن انجام دهم؟ اگر پاسخ شما در مورد هر دو سوال منفی است، وضعیت را به حال خود رها نمایید. »

منبع: 

http://www.collective-evolution.com/2015/09/14/how-to-stay-spiritual-keep-your-job-3-strategies/

برداشت آزاد خودم از این موضوع.