۱- مخارج شخصی تان بسیار پایین است.

اگر هنوز با والدین خود زندگی می کنید، شاید نیازی به پرداخت کرایه خانه نداشته باشید. اگر بخواهید تنها و جدا هم زندگی کنید، آپارتمان کوچکی اجاره خواهید کرد. اتومبیلی که احتمالا خواهید داشت، گران نیست. داشتن حداقل هزینه های شخصی، مزیت اصلی یک کارآفرین جوان است. بدین معنا که شما می توانید پول بیشتری را صرف سرمایه گذاری در زمینه کسب و کار کنید.

۲- تکنولوژی دوست شماست

شما با تکنولوژی بزرگ شده اید و با آن اشنا هستید. تکنولوژی جدید برای شما جالب است و به سرعت کار با اپلیکیشن های جدید را می آموزید. مهم تر از همه اینکه شما با تکنولوژی به هر آنچه که می خواهید و با قیمت نازل تر دسترسی خواهید داشت. می توانید با حداقل قیمت وب سایتی برای خود راه اندازی کنید، آزادانه و بدون محدودیت می توانید با سراسر دنیا تماس گیرید، ایمیل هایتان را به راحتی از طریق تلفن چک کنید. شما می توانید کارهایی را انجام دهید که ۱۰ سال پیش نمی شد به این راحتی و ارزانی انجام داد.

۳- اگر در دانشگاه باشید، به منابعی دسترسی خواهید داشت که سایر کارآفرینان دسترسی ندارند

اگر شما دانشجو بوده و فکر تجارت در سردارید، همین حالا زمان تحقق آن است. خیلی از سازمان ها مایل به حمایت از دانشجویان هستند. بسیاری از همکلاسی های شما می توانند شرکای خوبی برایتان باشند. و بسیاری از اساتید می توانند راهنمای خوبی برایتان باشند.

منبع:

http://addicted2success.com//

برداشت آزاد خودم از این موضوع.