۱- ویکتوریا رانسام

   

 وی یکی از موسسان Wildfire Interactive است. او در حال حاضر مدیر اجرایی این شرکت تحت مالکیت گوگل است. گوگل برای خرید این کمپانی ۳۵۰ میلیون دلار به همراه ۵۰ میلیون دلار دیگر به وی و همکارش پرداخت نمود.

۲- کتی ادواردز


وی یکی از موسسان Chomp و اپلیکیشن CTO  است. این برنامه به عنوان یک دیکشنری در اپلیکیشن های اَپل به کار می رود. این کمپانی به مبلغ ۵۰ میلیون دلار از سوی اپل خریداری شد. او در اوایل دهه ۴۰ زندگی اش و در سال ۲۰۱۴ از کار در اَپل بازنشسته شد.

۳- امی جو کیم


با پیش زمینه در علوم اعصاب و مغز، علوم کامپیوتر و روان شناسی، امی جو کیم، هم یک طراح بازی است و هم یک معمار ارتباطات اینترنتی. جو کیم روی بازی هایی چون راک بند و سیمز کار کرده و در طراحی سایت های eBay، نیویورک تایمز و IndieGoGo نقشی موثر داشته است. در حال حاضر، وی مدیرعاملShufflebrain  است. کمپانی وی با کمپانی هایی چون دیزنی، الکترونیک آرتز و هارمونیکس هم وارد همکاری شده است. نویسنده کتابCommunity Building on the Web  و استادیار دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، تیمی را مدیریت می کند که بازی هایی برای اتصال مردم به یکدیگر در سراسر جهان می سازند. وی از بازی های ویدیویی برای معطوف کردن نظر مصرف کننده به مقوله هایی چون سلامت، آموزش و تجارت استفاده می کند.

۴- آنی چانگ

یکی از موسسان LOLapps است. آنی در سال ۲۰۱۰ از سوی مجله «فست کمپانی» به عنوان یکی از تاثیرگذارترین زنان در عرصه تکنولوژی معرفی شد. شعار او این است که اگر در کاری خوب هستید، آن را را زیاد انجام دهید

منبع:

برداشت ازاد خودم از این موضوع.

http://addicted2success.com/