بسیاری از موفقیت هایی که ما در زندگی به دست می آوریم به خاطر افرادی است که تخصص و تجربه خود را در اختیار ما می گذارند تا بتوانیم یک دید کلی از همه چیز داشته باشیم. ولی بسیاری از این توصیه ها کاملا اشتباه هستند. در زیر به 4 دستورالعمل اشتباه اشاره می کنیم:

کارت را با یک بودجه اولیه شروع کن

شاید افراد زیادی به شما توصیه کنند که به دنبال سرمایه گذار برای کار خود بگردید تا به شما کمک کنند. ولی اگر به جای اینکار روشی کاملا میانه و به صرفه را دنبال کنید، حتما بهتر رشد خواهید کرد. با یک سرمایه اندک و کمترین موجودی کار خود را آغاز کنید و گسترش دهید. پس خود سرمایه گذار کار خود باشید.

یک شریک پیدا کن

یکی از توصیه های غیر ضروری دیگر این می تواند باشد که شما حتما به یک شریک نیاز خواهید داشت، وجود یک همکار ممکن است سودمند باشد و عملکرد شما را بهبود ببخشد ولی ضروی نیست، چون اگر شما همه چیز را به خوبی تحت کنترل داشته باشید و ایده خود را 100 درصد اجرایی کنید دیگر به وجود یک نفر دیگر نیازی نخواهد بود.

یک استراتژی خروج داشته باش

شما هنوز کار خود را راه اندازی نکرده اید و حتی اولین فروش خود را هم نداشته اید، پس چرا باید قبل از همه اینها به شکست فکر کنید؟ یعنی از همان ابتدا به پایان کار خود فکر کنید؟

سعی کنید که از همان شروع کارتان به راه اندازی یک کار با کیفیت و خوب و موفق فکر کنید و بهترین شرکت را راه اندازی کنید. فقط همین.

بلند پروازی نکن

شاید با یک اقتصاددان حرفه ای صحبت کنید و او به شما بگوید که تو نیاز داری که خیلی محدود فکر کنی و واقع بین باشی. شاید او به شما بگوید که ایده خود را ساده سازی کنید و حقیقت را ببینید. ولی شما سعی کنید که تا می توانید حقیقت را به رویاهای خود نزدیک کنید.

دقت داشته باشید که اگر یک کارآفرین تازه کار و یا حرفه ای هستید این خوب است که توصیه های دیگران را بشنوید ولی باید توانایی این را داشته باشید تا بهترین نصیحت ها را انتخاب و دنبال کنید.

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/249712