1.مدیتیشن روزانه
روی دو چیز تمرکز کنید .اول به خاطر شکست هایی که خوردید خودتان را ببخشید دوم.  روی چیزهایی که دوسشون دارید و از آن ها احساس شادی  در شما به وجود میاد تمرکز کنید.شما همچنین می توانید مدیتیشن را در هنگام  خواب استفاده کنید. و با این کار  افکار استرس زا و پر هرج و مرج را که باعث بی خوابی تان می شود دور کنید .پس از آن، نور سفید را که باعث  آرامش  شما خواهد شد  جایگزین همه افکارتان کنید اپرا وینفری می گوید:"بزرگترین کشف در تمام دوران این  است که یک فرد می تواند آینده خود را فقط با تغییر نگرش خود تغییر دهد."

2.سازماندهی
وسایل و روحیه خودتان را سازماندهی کنید .متاسفانه، این یک بخش ضروری از این فرآیند است.
درهم و برهمی طاقت فرسا است، و زندگی و کار در یک محیط که به طور مداوم انرژی و انگیزه  موج می زند لذت بخش است.
 
3.به طور منظم ورزش کنید .
شما ممکن است این سوال را  که چگونه احتمالا این فعالیت را شروع کنید از خودتان بپرسید. بله، درست است انگیزه برای شروع فعالیت بدنی طول می کشد.اگر شما برای شرکت در یک تیم، ورزشی را انتخاب کنید یک لیگ تفریحی ممکن است یک محل عالی برای تشویق کردن  دیگران برای تفریج و ورزش باشد.
4. انجام یوگا

دو راه مختلف که در آن یوگا می تواند به شما کمک کند که انگیزه خود را بهبود دهید. اگر شما تمرین یوگا را  به طور منظم انجام دهید ، انعطاف پذیری شما  را بهبود  می بخشد، ماهیچه های شمارا  تقویت خواهد کرد.که این روند بهبود در سلامت جسمانی باعث می شود کارهایی که شما نیاز دارید یا می خواهید راحتتر انجام دهید.. انواع یوگا است که می تواند با آن کمک کند وجود دارد. یوگا می تواند به عنوان یک راه برای خارج کردن  فشار منفی از بدن و تشویق جریان انرژی مثبت به بدن شما استفاده شود.
5. غذایی که به نفع بدن و ذهن شماست استفاده کنید.
گوشت ، محصولات لبنی بیش از حدچرب  را استفاده نکنید.
مقدار زیادی از آب و چای سبز بنوشید.رژیم غذای گیاهی محور که در آن حداقل 80 درصد از کالری شما از طریق منابع گیاهی به دست میاد خوب است.

منبع:

http://addicted2success.com/life/5-action-steps-to-unlock-your-positive-thinking/

برداشت آزاد خودم از این موضوع.