1.پژوهش های زنده

پژوهش های زنده در اخبار پژوهش متمرکز است.هر چند با پست های مختلف در وبلاگ از رهبران مختلف می تواند پژوهش هایش را منتشر کند.

2. منبع کسب وکار

چهار نشریه است که توصیه می کنم حتما بخونیدش .اطلاعات زیادی از کسب وکار می توانید به دست آورید.

· فوربس مجله آمریکایی و وب سایتی که تمرکزش در مسایل کسب وکار است.فوربس  مقالات مختلفی از رهبران مختلف کسب وکار را  منتشر می کند.

· ویرد یک مجله آمریکایی و وب سایتی است که تمرکزش در این باره است که چگونه فناوری تحت تاثیر فرهنگ  ،اقتصاد ، سیاست قرار می گیرد.


· اکونومیست یک مجله هفتگی بریتانیایی با وب سایت است. معملات اکونومیست بیشتر تمرکزش روی افرادی که شاهد تصمیم گیری های آن ها در هر حوزه ای است.

· کمپانی فست بیشتر به مطالب در حوزه طراحی های فناوری هر کسب وکار می پردازد.

3. جریانات خبری توییتر

توییتر یک شبکهٔ اجتماعی و سرویس ارائه دهندهٔ میکروبلاگ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۴۰ حرف، پیام متنی را ارسال کنند. - این روزها توئیتر نه تنها یک سایت ثبت خاطره، بلکه به سایتی جهت انجام فعالیت‌های علمی، به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، حتی گزارش زنده مسابقات فوتبال و بسیاری فعالیت‌های جذاب دیگر تبدیل شده است.در واقع شما با دنبال کردن یا فالو کردن افراد مهم مثلا پیرامیدیار می توانید مطلع شوید ان ها در روز  چه کارهایی انجام می دهند.

4.چشم انداز وبلاگ  انتقادی

در سایت www.visioncritical.com/blog   به انتشار مطالبی در حوزه مشتری  مداری ، مطالب حوزه کسب وکار ،استفاده از اطلاعات مشتریان برای ایجاد کسب وکار می پردازد.در این سایت با ثبت نام در خبرنامه هفتگی می توانید از مقالات جدید در ایمیل خود آگاه شوید.


منبع:


برداشت آزاد خودم از این موضوع.

https://www.visioncritical.com/resources-for-market-researchers/