کارآفرینان موفق کسانی هستند که مدام به دنبال شکار فرصت ها می باشند، Kyle Waring نیز در این دسته از کارآفرینان قرار می گیرد. در حالی که دیگران تنها به زیبایی برگ های رنگارنگ پاییزی می نگرند، او علاوه براین، پتانسیل بازار را در این برگ ها می بیند. به گفته او زمانی که به برگهای پاییزی نگاه می کرده، جایی ندیده است که آن برگها را بفروشند، بنابراین بازاری دست نخورده را در پیش چشمانش دیده، و تصمیم گرفته تا مثل یک سرمایه گذار بزرگ، این ایده را اجرایی کند. امروز وب سایت ShipFoliage.com، دسته هایی از برگ های پاییزی را به قیمت  19.99 دلار به خانه های می فرستد.

در حالی که ممکن است قمیت این محصول کمی بالا به نظر برسد( هر بسته تنها شامل سه برگ می باشد)، ولی باید به این نکته توجه کرد که اینها تنها برگ نیستند، آنها با تخصص خاصی کنار هم آمده اند، و تحت یک پروسه آماده سازی به خصوص جمع آوری شده و به گونه ای هستند که می توان آنها را برای سالها با رنگ و کیفیتی ثابت نگه داشت. رنگ آمیزی این برگها به طور دقیقی در هر بسته تقسیم شده است، به طور مثال در هر بسته هم برگ سبز هست و هم زرد و هم قرمز و یا ترکیبی از این سه.

این اولین باری نیست که این کارآفرین چنین ایده خلاقانه ای را به اجرا در می آورد، او در زمستان سال گذشته بعد از برف سنگینی که بارید، سایتی را طراحی کرد به نام Ship Snow Yo، که کاربران می توانستند برف را به صورت جعبه ای سفارش دهند. این کار هم تا حدی برای او سود آور بوده است.

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/251506