1. سطح کمتر:

شما تقریبا همیشه می‌توانید بگویید، افرادی وجود دارند که فقط با افراد سطح بالای خودشان با مهربانی رفتار می‌کنند و با افراد زیر دست خودشان مطابق چارت سازمانی‌شان متفاوت رفتار می‌کنند. پدر من در نهایت به سطح C ترفیع پیدا کرد و یکی از چیزهایی که من همیشه درباره آن لذت میبرم تماشای او هنگام تعامل با پیشخدمت هاست وقتی برای شام بیرون می‌رویم. او معمولا برای هر وعده غذایی ده دقیقه وقت می‌گذارد چون می‌خواهد کارکنان را بشناسد. اسمشان چیست؟ به مدرسه می‌روند؟ کارشان را چطور انجام می‌دهند؟ به عنوان نتیجه، وقتی من برای شام با افراد بیرون می‌روم، معمولا تماشا میکنم که چگونه با پیش خدمت ها به عنوان افراد در سطح پایین رفتار می‌کنند، به این معنی که همه افراد با هم برابر و جالب هستند و موقعیت کاریشان ارزش آنها را مشخص نمی‌کند. برای مثال، کیتی به همان اندازه به دانش آموزان جدید جذب می‌شود و به آنها پاسخ می‌دهد که به "دین" می دهد.

2. شوخ طبعی:

اگر شما به آدم ها نگاه کنید، می‌بینید که آنها تمایل زیادی به شوخ طبعی دارند. آنها تنش ایجاد می‌کنند. محیط هایی ایجاد می‌کنند که بیشتر لذت بخش باشد. به طور کلی هر زمان که شما اطراف آنها باشید حس لذت وجود دارد. کیتی یکی از افراد نادری است که این کار را انجام می‌دهد. او به راحتی می‌خندد و اغلب، هر کجا که می‌رود به طور تاثیر گذاری اوضاع را تغییر می‌دهد.

3. تخصص جدی:

: شما نمی‌توانید یک برند مبتنی بر کارمند ویژه را بدون تخصص و خبرگی توسعه دهید. من هنوز از کیتی یک سوال دارم که جوابش را نمی‌داند. او همه نوع اطلاعاتی درباره مدرسه جمع آوری کرده است. او هم تاریخ دان است، هم راوی، هم بازرس هم کارمند اداره ثبت. او همه اینهاست چون او عمیقا به مدرسه و دانش آموزان اهمیت می‌دهد و تنها روی کارش سرمایه گذاری نکرده است بلکه به انجام آن به بهترین شکل ممکن سرمایه گذاری کرده است.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، کارمندان نمیتوانند به خوبی به دانش آموزان فکر کنند. توجه داشته باشید که این گروه از دانش آموزان MBA، رفتار دوستان یا استادانشان را در این حالت درنظر نمی‌گیرند. آنها رفتارشان را بر اساس سطح سلسله مراتبی فردیتغییر دادند.همانطور که این دانش آموزان MBA در دنیای واقی وجود دارند، برخی دیگر متوجه می‌شوند که سرویس و خدمات یک رفتار متقابل است که انجام می‌دهند.

منبع:

http://www.forbes.com/forbes/welcome/

برداشت آزاد خودم از این موضوع.