.1  مرحله جهش است که هرگز آسان نیست.

بسیاری از مردم فکر می کنند داشتن ایده یکی از اجزای اصلی کسب وکار است . ولی این طور نیست .خیلی از افراد  ایده های بزرگ دارند ولی  شرکتی ندارند. ایده فقط یک درصد از کسب و کارهای موفق را شامل می شود و99 درصد دیگر اجرای ایده است. بارها شنیده اید که افراد موفقی وجود دارند که باهوش نیستند ولی پشتکار و همت بالایی دارند که به اهدافشان برسند مصداق خوبی برای این عبارت است.یعنی باید جهش به سمت ایده ها صورت گیرد یعنی مهم اجرا کردن ایده های شماست.

2.سختی کار در حفظ  برنامه ریزی است.

وقتی از مردم می پرسم چرا کسب وکار خود را شروع کردند؟ پاسخ می دهند  در کسب وکار خودمان آزادی عمل بیشتری داریم .چون خودمان رییس خودمان هستیم و زیر دست کسی کار نمی کنیم و زمان ما بیشتر خواهد بود.ولی این درست نیست شما باید در کارتان مسئولیت پذیر باشید و زمان را با ارزش بدانید. و سعی کنید مشکلات و موانع را خودتان حل کنید .

3.شما می توانید بهترین رئیس در جهان باشید.

وقتی شما کسب وکار آنلاینتان را شروع کردید باید همیشه فکر کنید بهترین رییس هستید مثبت اندیشی یکی از نشانه های اعتماد به نفس شما می باشد. ولی خیلی از افراد نه تنها فکر می کنند بهترین رییس هستند .بلکه حتی فکر نمی کنند اولین رییس هم باشند .شما باید  افکارتان را مدیریت کنید.

4. کسب و کار آنلاین نیاز به همیشه آنلاین بودن دارد.

در کسب و کارتان اگر به صورت آنلاین باشد باید سعی کنید همیشه آنلاین باشید .برای کار با کمک تیم متخصص مسئولیت ها را تقسیم می کنید  و زمان ها یی که هر فرد تیم باید آنلاین باشد را هم مشخص کنید . تا مشتری احساس کند پشتیبانی 24 ساعته از محصولات وجود دارد.

منبع:

http://www.entrepreneur.com/article/250529

برداشت آزاد خودم از این موضوع.