تکنیک ششم: مردم همیشه کمک نیاز دارند

افراد زیادی هستند که کمک‌های خاصی می‌خواهند. نیازهایی که هیچ سرویس‌دهنده‌ای به طور جامع و متمرکز آن‌ها را برآورده نمی‌کند. این افراد را بیابید و سرویس‌هایی برای کمک به آنها به طور حرفه‌ای طراحی و ارائه دهید به عنوان مثال نی نی سایت

: مادران باردار و مادران کودکان زیر ۵ سال دنیای احتیاج‌اند. نیازهایی که فرصت برآورده کردنشان نیست! چه چیزی بهتر از یک سایت که تمام احتیاجات فکری و خرید مادران را برآورده کند؟

تکنیک هفتم: مردم دوست دارند حرفه‌ای به نظر آیند.

سعی کنید خدمات یا شرایطی ایجاد کنید که به کاربران در ایجاد یک موقعیت حرفه‌ای و متناسب با تصوری که دوست دارند از خود در نزد دیگران بسازند کمک کند. همیشه کسانی هستند که حاضرند برای بالابردن تصور دیگران از حضور و موقعیت خود پول پرداخت کنند.

Slideshare.net یک سایت برای آپلود و به اشتراک‌گذاری رایگان اسلایدها است. ولی تنها دلیلی که بسیاری از سخنرانان، اساتید و حاضرند به این سایت پول بدهند این است که دوست دارند در صفحه پروفایل‌شان تبلیغات نمایش داده نشده و شمای حرفه‌ای‌تری داشته باشد.

تکنیک هشتم: کاربران را در معرض تجربه‌های جدید، غیرمنتظره و هیجانی قرار دهید.

کاربران برای تکرار تجربه این هیجان و رازآلودگی مشتری شما خواهند شد.

برنامه Carrot Todo بسیاری حاضرند تا در بین هزاران برنامه مشابه رایگان (To-do list App) دیگر این برنامه پولی iOS را به قیمت حدودی ۱ دلار بخرند تنها و تنها به خاطر اینکه این برنامه شخصیت و طرز برخورد غیرقابل پیش‌بینی‌ای دارد. گاه دست‌تان می‌اندازد، گاه شما را با عبارات توهین‌آمیز خطاب می‌کند و گاه شاید دیوانه‌تان بکند. یک تاکتیک بسیار هوشمند برای ایجاد تمایز جذاب با هزاران برنامه مشابه دیگر موجود در بازار.

تکنیک نهم: مردم خوش‌شان می‌آید با اینترنت دنیای فیزیکی را دور بزنند

با گسترش زیرساخت‌های اینترنت، می‌توان با راهکارهای خلاقانه‌ای برخی از فرایندهای دنیای فیزیکی را دور زده و آنها را به صورت اینترنتی انجام داد. مردم مشتری این راهکارهای جدید، ارزان‌تر و سریع‌تر خواهند شد.

Surprisegadget.com با چند کلیک از هرجای دنیا عزیزان‌تان را در ایران سورپرایز کنید. این سایت این امکان را به ایرانیان خارج از کشور می‌دهد که هر نوع هدیه‌ای را (گل، کیک، بسته‌های هدیه، میهمانی دادن در رستوران‌ها و) در آن سر دنیا سفارش دهند. سفارش‌شان در ایران آماده شده و به عزیزان‌شان تحویل داده می‌شود.

تکنیک دهم: به مردم امکان شخصی‌سازی بدهید.

مردم پول می‌دهند تا خدمات و محصولات مخصوص به خود را دریافت کنند. پس از امکانات فناوری اطلاعات استفاده کنید تا شخصی‌سازی انبوه را برایشان فراهم آورید.axprint یک عکاسخانه اینترنتی مخصوص شماست. عکس‌های‌تان را به هر شکلی که دوست دارید چاپ کنید. تقویم، کتاب، مگنت و

منبع:

برداشت آزاد خودم از این موضوع.