27.چه وقت باید کارمند تمام وقت استخدام کنم؟ وقتی که درآمد داشتید.

 ۲۸. چه قدر طول می‌کشد تا بتوانم سرمایه جذب کنم؟

 در یک کسب و کار فوق العاده شش ماه، در یک کسب و کار معمولی هیچ وقت.

۲۹. بهتر نیست اول یک دفتر اجاره کنم؟ نه! نه تا وقتی که درآمدی ندارید.

 ۳۰. آیا باید بازارسنجی کنم؟

 بله! یک مشتری که مطمئنا و بدون تردید از شما آن خدمت را خریداری می‌کند پیدا کنید! گفتم خدمت نه محصول، چرا؟ چون همیشه نسخه اولیه محصول آن چیزی نیست که مشتری می‌خواهد.

 ۳۱. مالیات بپردازم؟

خیر. درآمدتان را مجددا سرمایه گذاری کنید حتی هنگام زیان.


 ۳۲. آیا باید سود سهام داران را پرداخت کنم؟ بالایی را بخوانید.

 ۳۳. حقوق مدیر عامل چه قدر باید باشد؟

 اگر شما هنوز به درآمدی نرسیده اید حداکثر دو برابر حقوق پایین ترین فرد شرکت. البته با این فرض که قبلا سرمایه جذب کرده اید. اگر سرمایه ای در کار نیست تا زمانی که به درآمد نرسید حقوق تان صفر است. نکته: حقوق مدیرعامل در هر کسب و کاری، آخرین هزینه ایست که باید پرداخت شود.

 ۳۴. چه زمانی باید کارمندی را اخراج کنم؟

وقتی که شما کمتر از ۶ ماه تا از بین رفتن سرمایه تان زمان دارید و درآمد شما به اندازه کافی و متناسب رشد نمی‌کند.

 ۳۵. آیا می‌توانم با یکی از کارمندانم ازدواج گنم؟

تنها زمانی که واقعا به او علاقه دارید و این علاقه دو طرفه است.

۳۶. چه دلایلی دیگری می تواند منجر به اخراج یک فرد شود؟

·         وقتی شایعه سازی می‌کنند

·         وقتی که همیشه کارشان رفع تکلیف است

·         وقتی که درخواست افزایش حقوق می‌دهند و می گویند درآمدشان زیر استاندارد بازار است.

·         وقتی که در مورد یک مشتری به بدی صحبت می‌کنند

·         وقتی که با دیگران با غرور و متکبرانه برخورد می‌کنند

۳۷. چه وقت باید حقوق کارمندانم را افزایش دهم؟ به ندرت. ۳۸. چه قدر باید قدرت انتخاب کارمندان را لحاظ کرد؟ بین ۱۵ تا ۲۰ درصد.

 ۳۹. چه قدر باید خرج مشاوران کرد؟

یک چهارم یک درصد!  آنها به درد نخورند! حتی نیاز به بوم مشاوره هم ندارید

۴۰. چه قدر باید به اعضای اصلی پرداخت کرد؟

 هیچ! همه آنها باید از سرمایه گذاران باشند. اگر نیستند نیم درصد.

 ۴۱. اگر همه ی درآمد من تنها از یکی از مشتریان باشد چه؟

 در نهایت مهربانی با او رفتار کنید. عیدی فرستادن فراموش نشود.

 ۴۲. بهترین راه فروش چیست؟

 به آنهاحس برنده بودن بدهید: اگر شما X پرداخت کنید صاحب چیزی می شوید که X*Y ارزش دارد! این تنها روش فروش است!

 ۴۳. بهترین راه فروش چیست؟

ترس و تحریک:  اول آنها را بترسانید (دنیا در حال تمام شدن است!)  بعد به آنها پیشنهاد دهید (این تنها راه حل مشکل است!)

 ۴۴. بهترین نحوه صحبت در مورد رقبا در یک جلسه چیست؟

 مبهم حرف بزنید! بگویید: همه ی رقبای ما عالی هستند! حتی من هم نمی‌توانم با قطعیت بین آنها انتخاب کنم.

 

منبع:

http://techcrunch.com/

برداشت آزاد خودم از این موضوع.