1.تاریخ انقصای دامنه
فرض کنید که میخواهید با فردی همکاری کنید که این همکاری به نفع هر دوی شماست اما شما همکاری را به صورت بلند مدت ترجیح میدهید و یا کوتاه مدت؟اگر همکاری به سود شما باشد طبعا همکاری بلند مدت را ترجیح میدهید و البته گوگل نیز علاوه بر نظارت بر وب سایت شما بر دامنه و اطلاعات دامنه و مدیریت آن نیز نظارت دارد و به دامنه هایی با مدت زمان قرار داد طولانی امتیاز میدهد پس سعی کنید تاریخ انقضای دامنه شما حداقل دوساله باشد.


2.تاریخچه دامنه
واقعا تاریخچه استفاده از دامنه هم مهم است؟ بله بسیار مهم است و گوگل به تاریخچه دامنه ها نیز توجه ویژه ای دارد و بسیار مهم است که شما نیز توجه داشته باشید در هنگام خرید دامنه به گذشته آن توجه کنید که چه استفاده ای از آن در گذشته صورت گرفته است.

3.معایب استفاده از دامنه ملی
اگر وبسایت وردپرس شما دامنه IR داشته باشد به شرط اعمال صحیح تنظیمات سئو می توانید در بین وب سایت هایی با IP ایران رتبه خوبی داشته باشید ولی در رتبه بندی جهانی گوگل نباید انتظار داشتن رتبه ای خوب را بکشید.

4.کلمات کلیدی در تیتر سایت
باید همواره کلمات کلیدی در تیتر شما وجود داشته باشد تا بتوانید امتیاز خوبی از گوگل بگیرید زیرا این موضوع برای گوگل بسیار مهم است.

5.شروع تیتر با کلمه کلیدی
کلمه کلیدی باید در تیتر قرار گیرد ولی مهمتر از آن این است که در کجای تیتر واقع شود و بنا بر اسناد گوگل بهتر است در ابتدای جمله واقع شود زیرا امتیاز بهتری به همراه دارد.

منبع:

برداشت آزاد خودم از این موضوع.