کارمندان تمام وقت

چه وقت باید اولین کارمند تمام وقتتان را استخدام کنید؟ اغلب وضعیت مالی این مساله را مشخص می کند. وقتی اولین تزریق بزرگ مالی به شما انجام شد- سود سرمایه اولیه، سرمایه گذاری یا وام بانکیشما آماده اید که کارمند تمام وقت استخدام کنید و با دنده سبکتر، به شرکت سرعت بیشتری بدهید.

وقتی کاندیداها را بررسی می کنید، به این فکر کنید که آیا آنها توانایی ذاتی مورد نیاز برای موفقیت در استارتاپ را دارند. در کمپانی های نوپا فرایندها و نقش های کسب و کار اغلب سیال هستند بنابراین انعطاف پذیری یک از ویژگی های اجتناب ناپذیر است.

“من به میزان بالایی به افرادی که به مدت طولانی در شرکت های بزرگ کار می کنند بدبین هستم چراکه آنها درک نمی کنند که در یک استارتاپ تعریف شغلی وجود ندارد و شما باید بتوانید هر کاری انجام بدهید.”

در نهایت افرادی که می توانند همپای شما و صادقانه برای پیشرفت شرکت کار کنند را پیدا می کنید. شما باید تصمیم بگیرید که افرادی را استخدام کنید که نقاط قوت بزرگی دارند یا یا نقاط ضعف عمده ای ندارند. نکته جالب اینجاست که افرادی که نقاط قوت بزرگی دارند معمولا نقاط ضعف عمده ای نیز دارند یک مثال خوب می تواند تیم New York Yankees و یا یک کشتی دزدان دریایی باشد. هر کدام از افراد عالی و بسیار مغرور هستند و تقریبا نمی توانند یکدیگر را تحمل کنند، اما بعنوان یک تیم آنها به خوبی از عهده کار برمی آیند. بنیانگذاران استاراپ ها معمولا با این مساله راحت نیستند و اغلب آنها هارمونی می خواهند. اما هارمونی منجر به خلق محصولات قوق العاده نمی شود.

منبع:

www.entrepreneur.com/article/227132

برداشت آزاد خودم از این موضوع.