سلام همراهان عزیز کارخانه تبدیل ایده به ثروت کار جویان فعال.قراره راجع به چیزی باهاتون صحبت کنیم که شاید در نظر اول براتون خنده دار یا شوخی باشه، ولی ، زمان هایی که در خانواده یا در جمع دوستانتان نام شهرت یا اسم و فامیل بازی می کرده اید را به یاد دارید؟ برنه بوده اید یا دیرتر از همه به پایان می رسیده اید؟ برایتان فرصت خوبی داریم! بازی کنید و پول در یافت کنید.اگر برنده بودید که فبها.امتیازتان را می گیرید و آن را نقد می کنید . اگر نتوانستید باز برایتان تجربه ای است و امتیازی.

بازی آنلاین اسم و فامیل وب سایت جالبی است که شما را به دنیای دوران کودکی و نوجوانی برمی گرداند، شما در این سایت به بازی آنلاین با عده دیگری از کاربران می پردازید و با آنها به رقابت می پردازید.هم فال است و هم تماشا.یک دور همی و بازی و شادی همراه با درآمد و دریافت پول و جایزه.

عضویت در سایت اسم و فامیل رایگان است، روابط کاربران در سایت از طریق اطاق ها و بخش آدم یاب صورت می گیرد، از نکات جالب سایت اعطای جوایز مالی به کاربران برتر است، یعنی کاربران سایت که بیشترین امتیاز را کسب کنند جایزه می گیرند. اسم و فامیل در وبلاگ خودش اینطور عنوان کرده که قصد اجرای بازی های نوستالوژی و خاطر انگیز بیشتری را دارد.

سایت اسم و فامیل از گرافیک بسیار شاد و اجرای بسیار خوب و مناسبی برای یک سایت تفریحی برخوردار است، و در همان شروع کار تاثیر قابل توجهی بر روی کاربرانی که دنبال سایت های تفریحی هستند می گذارد. بخش های مختلف به خوبی طراحی شده و سایت در عین سادگی از ساختار منسجم و خوبی برخوردار است که نشان از توانایی و دقت تیم اجرایی آن دارد.

منبع:

www.esmfamil.com

برداشت آزاد خودم از این موضوع.