از علاقه و سلیقه ی شخصی تان برای تمایز کسب و کارتان استفاده  کنید

ظرف چند سال گذشته، بازار ورزش و تندرستی شاهد تکنیک ها و رویکرد های تازه ای بوده است که برتری را برای شرکت ها از هر زمان دیگری دشوار تر کرده است. هر وقت کسب و کار شما در فضایی متغیر با رقابتی فزاینده مواجه شد، عشقتان به این کار را به خود یادآور شوید.

تیم دو نفره ی مادر و دختری به نام های لیز هیلارد و کلاری هیلارد گری، صاحبان متد استودیویی هیلارد، در فضای اشباع شده ی بازار فیتنس، به خوبی می دانستند که رویکردشان باید منحصر به فرد باشد. این تمایز برای آنان به این معنی بود که باید دست به دامان تخصص و علاقه ی خود می شدند.

لیز هیلارد بعد از سال ها تلاش صادقانه در جهت کسب مشتریان وفادار برای کسب و کار مربی گری شخصی خود و سفر به سرتاسر کشور برای محک زدن متد اختصاصی اش، احساس کرد آمادگی لازم برای راه اندازی استودیوی ورزشی خود را دارد.

اما رقابت کار آنها را سخت می کرد. خود هیلارد می گوید: «ما در آن برهه می دانستیم یا باید جا بزنیم و دست از کار بکشیم، و یا سرمان را پایین بیندازیم و بیشتر تلاش کنیم». آنها بلادرنگ تلاشی چندبرابری را شروع کردند و به افتتاح باشگاه و عرضه ی جنبه های منحصر به فرد متد ورزشی خود و همینطور خودشان به عنوان مغز متفکر پشت این ایده شتاب قابل توجهی بخشیدند.

آنها می دانستند که تجربه ی حرفه ای و شخصیتشان، با تمام عشق و قدرتی که در وجودشان داشتند، به اندازه ی متد منحصر به فردی که عرضه می کردند اهمیت دارد.

رویکرد منحصر به فرد و شخصی آنها نتیجه داده است و آنها موفق شده اند کسب و کار خود را تا بیش از 40 کلاس هفتگی و مجموعه ای از ویدیوهای ورزشی قابل دانلود گسترش دهند. متد ورزشی آنها با استقبال خوبی مواجه شده است و هیلارد و گری کسب و کار دوم خود را نیز به راه انداخته اند.

مشکلات اقتصادی، رقابت و اشتباهات گوناگون می تواند صاحبان کسب و کار های کوچک را برای بازگرداندن شرایط به اوضاع پیشین وارد حالت دفاعی کند. اما این دشواری ها از طرف دیگر می توانند موتور تحول شرکت ها شوند. همه ی اینها به رویکردی بستگی دارد که در قبال این مشکلات در پیش گرفته می شود.

منبع:

www.fastcompany.com/3052702/know-it-all/how-to-grow-your-small-business-after-a-setback

برداشت آزاد خودم از این موضوع.