۱- رفتن به دنبال رویاها و آرزوهایتان به طور خودکار پول به همراه دارد

مادامیکه شما همه فکر و تمرکزتان را معطوف آنچه که می خواهید می کنید، در نهایت هم موفق خواهید شد. زمانیکه موفق شوید، برای سایر مردم ارزش و اعتبار خواهید داشت و این ارزش می تواند به اسانی برای شما پول و ثروت به همراه داشته باشد.

سریع ترین راه داشتن پول، فراموش کردن در مورد پولسازی است و فکر کردن در مورد نحوه چگونگی ایجاد آن است. خلق پول نیاز به رویای بزرگی دارد. برای رسیدن به موفقیت باید هر روز بر روی فکرتان کارکنید.

۲- پول با همان سرعتی که می آید، می رود

اگر شما فاقد عقیده و باورهای ذهنی باارزش باشید، حتی اگر در لاتاری هم برنده شوید خیلی زود همه چیز را از دست خواهید داد. به همین دلیل اگر با رویاها و آرزوهای خود به پول برسید، در صورت از دست دادن آن، مجددا به دست خواهید آورد، چراکه شما می دانید باید چه کار کنید تا دوباره ثروت تان بازگردد.

۳- حس دستیابی به هدف به مراتب بهتر است

کار کردن برای رسیدن به آرزو و رویاهایتان کاری بسیار جالب و هیجان انگیز است. زمانیکه رویای شما تبدیل به کار زندگی شما شود، چنان حسی به شما می دهد که پول آن حس را برایتان ندارد.

۴- پول الزاماً تجارب فراموش نشدنی برایتان به همراه ندارد

داشتن پول زیاد موجب می شود که در کوتاه مدت احساس خوبی داشته باشید، اما هرگز تجارب جالبی برایتان به همراه نخواهد داشت. زمانیکه شما بخشی از رویاهایتان را تجربه می کنید، در حقیقت به زندگی تان معنا و مفهوم می بخشید.

۵- زمانیکه یک حوزه شکوفا می شود، حوزه های دیگر ازبین می روند

قانون طبیعت این است که تمام عرصه های زندگی شما همیشه باهم به طور ۱۰۰ درصد شکوفا نیستند. شما باید آماده باشید که برای رسیدن به رویاهایتان، برخی از عرصه های زندگی تان را فدا کنید.

۶- وضعیت مالی شما بی معناست

فراموش نکنید که وضعیت مالی شما بی معنا بوده و مردم توجهی به میزان پول شما ندارند. هرچقدر شما برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید، غیرممکن های بیشتری ممکن می شوند، شما به ارزش بیشتری دست می یابید و موقعیت اجتماعی تان افزایش خواهد یافت.

منبع:

addicted2success.com/success-advice/6-reasons-to-chase-your-dream-not-the-money/

برداشت آزاد خودم از این موضوع.