کسب درآمد از صبحانه :

سلام امروز براتون  دوتا  ایده ی خوب دارم .همه مون میدونیم که صبحانه یک وعده مهم غذایی و وقتی سرکار هستین یا در دانشگاه و مدارس هستید اگر صبحانه نخورید در طول روز ضعف می کنید.هزینه ی یک کیک ساده هم 1000 تومن خواهد بود.اگر شما صبحانه ای کامل با قیمت 2000 تومن در اختیار دیگران قرار دهید چرا آن ها از این ایده استقبال نکنند؟

کافیه از این فرصت استفاده کنید ، شرکت ها ، کارخانه ها ، مدارس ، و …  اگه شما فقط تو شهرتون ۱۰۰ نفر رو پیدا کنید که نیاز به صبحانه دارند اما وقت یا حوصله شو ندارند ، یک راه کسب درآمد آسون برای خودتون پیدا کرده ایدصبحانه سالم تحویل مردم بدهید .

 گوجه خیار پنیر گردو خرما + سبزی + نصف نان کمتر از ۱۰۰۰ تومان براتون خرج داره  ، اگر شما هر بسته رو 2000 تومن بفروشید , ماهانه 3 میلیون تومان درآمد خواهید داشت اگر فقط با 100 نفر قرارداد ببندید.در این روش کاملا برد با شماست شما قرارداد ببندید و محل کار افراد در ساعت خاص پخش کنید.

کسب درآمد با بلدرچین:

یک ایده دیگه هم براتون دارم و اونم کسب درآمد از طریق پرورش بلدرچین هست.اما چرا ما به شما این پیشنهاد را داده ایم؟

زیرا در یک اتاق ۱۲ مترمربعی تعداد ۱۰۰۰ بلدرچین در قفسهایی به ۶۰*۱۰۰ سانتی متری (هر قفس ۴۰ پرنده) می توان پرورش داد که این بسیار مناسب است.شما برای تجهیزات گرمایی و تگهداری بلدرچین ها هزینه ی زیادی پرداخت نخواهید کرد.باتوجه به دمای بالای بدن بلدرچین( ۳/۴۲ درجه سانتی گراد) محل پرورش در هیچ یک از فصول نیازی به تجهیزات گرمایشی ندارد، هر بلدرچین آماده تخم گذاری ۳۰۰۰ تومان می باشد.

هر بسته ۱۲ تایی تخم بلدرچین  ۱۳۰۰ تومان به فروش می رسد.شما می توانید بلدرچین را در خانه نیز پرورش دهید زیرا مشکل قانونی ندارد بلدرچین ها هر روز تخم می گذارند.

وزن بلدرچین بالغ نر بین ۲۳۰ تا ۲۶۰ گرم و بلدرچین بالغ ماده ۲۴۰ تا ۲۸۰ گرم بوده و در انتهای تخمگذاری که می توان از گوشت آن استفاده کرد وزن آنها به ۳۸۰ گرم و قیمت زنده آنها به ۵۲۰۰ تومان میرسد.

با ۵ میلیون تومان می توان ۱۰۰۰ قطعه بلدرچین به همراه قفس و سرمایه در گردش(هزینه خوراک) خریداری و ماهیانه حداقل ۴۰۰ هزار تومان درآمد داشت. (با این شرایط هردانه تخم بلدرچین ۵۰ تومان خریداری می شود)

کسب کنید.

 منبع:

برداشت آزاد خودم از این موضوع.