15.هرچقر درآمدتون بیشتر میشه باید اهدافتون هم بزرگتر بشه یعنی مثلا اگر قبلا فقط مجری کسب وکارتون بودید باید الان مدیریت کسب وکارتون رو به عهده بگیرید.

16. اگردوست داری هر کار ی را خودت انجام بدی درست نیست باید یاد بگیری با تقسیم کارت بهتر کارات پیش میره.باید افراد با انگیزه رو برات انجام کارات در نظر بگیری و ازشون بخوای که طبق استاندارد پیش برن  وبعد خودت رو کارشون نظارت کن.

17. انتخاب یک نام تجار ی مناسب، برا ی موفقیت در کسب وکارتون خیلی مهمه . برای همین پیشنهاداتی در این زمینه براتون داریم که به شرح زیر هست

18. نام شما نبا ید مشابه نام رقبایتان و یا نزدیک به آن باشد زیرا اولا مشتری ان سردرگم میشوند و به آسانی شما را می کنند و ثانیا ممکن است مورد شکا یت شرکتهای رقیب قرار بگیرید.

19. هرچقدر اسم شرکت کوتاهتر باشد، بهتر میتونید یه یاد بیاریدش.

20. اسم باید به آسانی قابل بخش کردن باشه و راحت تلفظ بشه.حتی به راحتی نوشته بشه و حتی تو ذهنم بمونه.

21. اسم شما با ید تبلیغی باشه برا ی آنچه می خواهید انجامش بدید. کسب و کارها یی که نام صاحبان خود را دارند تنهـا در صورتی موفقند که این اسم برای ی  دیگران آشنا باشد و یا مترادف یک محصول باشد.

22.نباید نام شما به نام شرکت ثبت شده دیگری تجاوز کند .

23. نام شما با ید متما یز و در ارتبا ط با تصویری ی باشد که ما یلید از کسب و کار خود ارائه بدید . بنابراین در انتخاب نام مناسب دقت کنید به طوری که شما رو از دیگران متمایز کند.

24.با توجه به ثبت اسم شرکت شما اگر اسم شما با اول ین حروف الفبا آغاز شود در صدر همه شـرکتها قرار خواهید گرفت.

25. اگر دوسـت داشـته باشـید می تونید  نـام شـهر و یـا شهرسـتان خـود را بخـشی از نـام شـرکت خـود قـرار بدید.

 26. دلیل دیگری که نام کوچک خود را در نام کسب و کارتـان مـورد اسـتفاده قـرار ندهید اینه که در اذهـان مشتریانتان تبعیض ایجاد میکنه آنها به دنبال شما میگردند و در حالیکه سایر همکارانتان بیکار نشسته اند وکار فراوان بر سر شما ریخته می .شود .

منبع:

برگرفته از کتاب الکترونیک نکات اساسی برای شروع کسب و کار سایت رشد.

برداشت آزاد خودم از این موضوع