برای هر کارآفرین موفق و مدیر اجرایی، اولین اولویت کار است. کار برای آنها دلیلی است برای زیستن. آنها تمام وقت کار نمی کنند اما هیچگاه به تعادل بین کار و زندگی هم فکر نمی کنند. آنها اهداف خود را به روشنی تعیین و اولویت بندی می کنند. آنها می دانند که چه می خواهند انجام دهند و خود را قربانی رسیدن به اهداف می کنند. شما شخصی را پیدا نخواهید کرد که در جایگاه یک کارآفرین و یا یک مدیر کسب و کار و یا هرچیز دیگر، یک درآمد و کسب و کار خوب داشته باشد، آن هم با کار کمتر از ۴۰ الی ۵۰ ساعت در هفته. 

همه ما راه های مخصوص به خود را برای مدیریت زندگی داریم اما هیچ یک به ما برای شکستن قوانین فیزیک و اقتصاد کمک نمی کند. پس هوشمندانه کار کنید، خود را بشناسید و خود را وقف کار کنید تا در ازای آن چیزهای بسیاری را بدست آورید. اگر به این فکر می کنید که کم کار کنید و در ازای آن از زندگی هم لذت ببرید، کاملا در اشتباه هستید. به طور خلاصه برای داشتن یک زندگی پرثمر به جای یک زندگی سرشار از پشیمانی، نه آنقدری کار کنید که زندگی را از دست بدهید و نه آنقدری از زندگی لذت ببرید که کارتان را از دست بدهید. کافی کار کنید و کافی پول در بیاورید. همه اینها نسبی است و تنها به خود هر شخص بر می گردد. پس خود و اهدافتان را به درستی بشناسید.

اگر می خواهید مثل یک انسان ثروتمند زندگی کنید، باید سخت کار کنید، اگر می خواهید متوسط باشید پس متوسط کار کنید. به همین سادگی. یا به عبارت دیگر اینگونه می توان گفت که، زندگی مراحل بسیاری دارد، بیشتر آنها را می توانید در کنترل خود داشته باشید، اگر با یک نظم خاص کارها را اولویت بندی کنید و بر روی انجام آنها تمرکز کنید،‌ آنوقت دیگر نیازی به نگرانی در مورد سطح کارایی خود ندارید.

منبع:
http://www.entrepreneur.com/article/250850