سلام به مخاطبین همیشگی کارخانه ی تبدیل ایده به ثروت.از اینکه وب مارو انتخاب کردید از شما ممنونیم.

امروز قصد داریم یکی دیگه از روش های کسب درآمد رو براتون معرفی کنیم .

طبق آمارهای انجام شده تا اردیبهشت 1394 در ایران 71 میلیون ایرانی از تلفن همراه استفاده می کنند که از این تعداد 27.5 میلیون گوشی هوشمند دارا هستند. این آمار روز به روز در حال افزایش است با توجه به اینکه امروز  حضور افراد در شبکه های اجتماعی و استفاده از اینترنت به نیازهای اصلی انسان ها در زندگی تبدیل شده است پس میشه به کسب درآمد از تعمیرات تلفن همراه هم فکرد .

اگر قصدتون برای کسب درآمد با این روش  جدی هست و بهش علاقه مندید بهتون توصیه می کنیم جایی آموزشی ببنید و مدرکی کسب کنید و بعد دست به کار شوید. خیلی از موبایل فروشی ها به افراد خبره در این کار  نیاز دارن. ولی اگر شما می تونید برای خودتون یه  مغازه کوچیک اجاره کنید  و خودتون مالک همه چیز باشید باز هم به خودتون بستگی داره.

مشتری مداری و ایجاد تفاوت کار شما نسبت به سایرین مثل ارائه خدمات بهتر  با کیفیت تر و قیمت های مناسبتر میتونه شما رو تو کارتون جلو بندازه.در ضمن درسته که تعداد تعمیرکاران گوشی زیاد هست ولی از این تعداد نترسید خودتون حساب کنید ببینید چه تعداد گوشی در دست مردم  هست از بچه های ابتدایی تا جوانان و میانسالان همه و همه میتونن جزو مشتری های شما باشن.خب به پایان مطلب رسیدیم هدفمون این بود بگیم به این روشم می تونید به عنوان منبع کسب درآمد فکر کنید.موفق باشید.

منبع:

برداشت آزاد خودم از این موضوع.

http://www.bartarinha.ir

http://servateh.mihanblog.com/post/1308