همه چیز را در مورد آنچه که ارائه می کنید، بدانید

خیلی عجیب است که بسیاری از صاحبان کسب و کار اعداد و ارقام و حقایق را در مورد محصولی که ارائه می کنند، نمی دانند. شما باید همه چیز را در مورد بازه قیمتی و ویژگی های محصولی که ارائه می کنید، بدانید. اگر در حال برند سازی هستید، باید به عنوان یک متخصص دانش زیادی در مورد صنعت خود داشته باشید.

ابزار خود را بشناسید

بسیاری از ما ابزار آماده و قابل دسترسی را برای کسب و کار خود داریم. اما باید کار کردن با آنها را بیاموزیم تا بهترین استفاده را از آنها بکنیم. شما مجبور نیستید همه چیز را در مورد این ابزار و تاریخچه آنها بدانید. شما فقط باید طرز استفاده آن را بدانید. زمانی که شما مهارت خود را در استفاده از ابزار مورد نیاز کسب و کارتان به مشتری نشان می دهید، به راحتی او را جذب کسب و کار خود کرده اید.

زمان خود را بشناسید

کسانی که زمان خود را می شناسند، قادر به کنترل برنامه خود خواهند بود. اگر شما همیشه یک گام در ارائه سرویس و خدمت به مشتری عقب هستید، پس نخواهید توانست که کسب و کار خود را رشد دهید. اما برعکس، کسانی که مدیر زمان خود هستند، قدرت خدمت رسانی به همه مشتریان خود را با همه توان خواهند داشت.

میزان انرژی خود را بدانید

هرگز به این فکر نکنید که سخت تر کار کردن بر هوشمندانه کار کردن غلبه خواهد کرد. پس همیشه حداکثر تلاش خود را بکنید و هوش خود را بکار گیرید و به این فکر نکنید که با بیش از حد خسته کردن خود بازده بیشتری خواهید داشت.

تیم خود را بشناسید

شناخت تیم کاریتان، شما را قادر خواهد ساخت تا یک کسب و کار بی نقص را راه اندازی کنید. اگر شما افرادی کاملا سازگار با کسب و کارتان دارید، بسیار موفق خواهید بود. هر ناحیه از کسب و کارتان، به یک متخصص و بهترین گزینه برای آن جایگاه نیاز دارد.

میزان سرمایه خود را بدانید

زمانی که شما میزان سرمایه خود را بدانید، این سرمایه را بیشتر خواهید کرد. شما باید دقیقا بدانید که چه قدر درآمد دارید و چه قدر خرج می کنید و چه قدر ذخیره می کنید. شما باید در هر ماه یک پول اضافه برسازمانی داشته باشید. دانستن میزان خرج و برج یک راه مطمئن برای پولدار شدن است و سود شما را در هرماه افزایش می دهد.

مشتریان خود را بشناسید

با شناخت مشتریانتان می توانید با نیازهای واقعی آنها آشنا شوید و آنها را به موقع برآورده سازید. عوامل ساده ای هستند که شما باید آنها را برای رسیدن به موفقیت شناسایی کنید. صرفنظر از صنعتی که در آن هستید، شناخت مشتریان، بهترین و تاثیرگذارترین راه برای توسعه کسب و کارتان است.

خوب کدام یک از این حقایق را باید بیشتر درک کنید؟

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/252629