چه چیزی را شما می توانید از برنامه های تلویزیونی درباره کسب وکار یاد بگیرید؟

باب برگر عنوان کارتونی هست که در عین حال که خنده دار است ولی مربوط به مسایل کسب وکار خانواده می شود و همه چیز را خوب به تصویر می کشد.

مجموعه پویانمایی کمدی تلویزیونی است که توسط لرن بوچارد ساخته شده و از شبکه تلویزیونی فاکس پخش می‌شود. داستان مجموعه حول خانواده‌ای خیالی که یک رستوران برگر فروشی را اداره می‌کنند می‌چرخد.در ادامه 5 درسی که از این خانواده کارتونی می توان گرفت را بریتان ذکر می کنیم.


شما باید عاشق کاری باشید که انجام می دهید.

"برگر باب" نشان می دهد ممکن است موفق شود اما شیرینی های رولتی مقدارش زیاد نیست.باب بلچر فقط به اندازه کافی درست می کند و آن را در رستوران نگه داری می کند و با این کار از خانواده اش حمایت می کند. اما Belchers به ​​طور تلاش می کند تا از راه های مختلفی پول اجاره اش را به دست آورد.در فصل کارتون برگر ،باب حتی در اواخر شب مسافر کشی می کند تا بتواند هزینه جشن تولد دختر بزرگ تینا را به دست آورد. همچنین موارد بسیاری باب به عنوان آشپز ماهری در کنار شخصیت های دیگر رستورانی قرار دارد و موارد مهم را به کارگران و زیردستانش گوش زد می کند.

با وجود تمام موانع ومشکلات  ولی  عشق و شور باب برای هنر و صنعت و  درست کردن همبرگر خوشمزه  هرگز کاهش نمی یابد و خانواده اش هرگز حمایت از او را  متوقف نمی کنند . همسرش لیندا، همراه با تینا و بقیه خواهر و برادر او، ژن و لوئیس، همیشه به باب کمک می کنند و حتی در موقع نیاز به او پولی هم قرض می دهند. باب هنوز هم هر بار که با یک دستور جدید  برگر درست می کند هیجان زده می شود و این نشان می دهد او واقعا کارش را دوست دارد و همین باعث شده او کسب وکار موفقی در کنار همسر و خانواده اش داشته باشد.

اجرای کسب وکار کوچک هرگز به آسونی که به نظر می رسد نیست.و این یک چالش است چون شما گاهی اوقات همه چیز را درست انجام می دهید ولی گاهی با شکست مواجه خواهید شد.و موفقیت زمانی حاصب می شود که درست مثل خانواده بلچر همه اعضا از هم حمایت کنند و با درایت و آگاهی کارها را پیش ببرند و در انجام مسئولیت خود متعهد باشند.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/8104-bobs-burgers-business-advice.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.