107. جامعه کارآفرین دارای انرژی خاصی است. من شخصا کارم را  با الگوبرداری از شرکت های بزرگ آمریکا تاسیس کردم وامروزه شاهد پیشرفت روزبه روز آن هستیم.

 مایک سولو، مدیر عامل شرکت LLC
108.همه ما داستان در مورد شیر در باغ وحش و پسر عمویش شنیده ایم. من ترجیح می دهم کارم را انجام دهم و حتما ریسک و خطرات آن را هم در نظر بگیرم.

کایل  اسچین رودر، از بنیانگذاران، StartupBros


109. من می توانم به سرعت کسب وکارم را راه اندازی کنم – آزمایش کردن،تطبیق دادن یک فرهنگ زیبا و کارآمد است که تغییر مثبت بر سنت راکد ایجاد می کند.. تیم لینت
110. کارآفرینی اجازه می دهد تا شما آینده تان را خودتان ایجاد کنید.

 اسپنسر تامسون، موسس و مدیر عامل، Sokanu
111.ما می توانیم تصمیم بگیرید انجام چه کاری کارایی شرکت ما را بیشتر می کند. ما اصول اولیه مانند تعطیلات و بیمه درمانی را ارایه می دهیم .و همچنین انجام کارهای سرگرم کننده برای پاداش دادن به کارکنان را نیز انجام می دهیم. شانون استال کاراس، مدیر خلاق
112. من شکست را تجربه کردم شما باید بعد از شکست دوباره برای رسیدن به اهدافتان سعی کنید .همه درس های خوب زندگی پشتکار و داشتن اراده ی قوی را به ما یاد می دهند.دبورا استالینگز استام، رئیس جمهور و موسس، سوپر مادران 360
113. انعطاف پذیری عظیمی به پشتیبانی از سازمانهای غیرانتفاعی در جامعه شده است  که به متفاوت بودن کمک می کند. لیزا پنتس

114.من هرگز در یک جلسه بیشتر از 3 ساعت ننشستم در هرصورت به حرف مردم گوش کردم تا درمورد چیزهایی که دوست دارند به صورت امانت خفظ شود مطلع شوم. تائو وانگ، مدیر عامل شرکت، PDB

شماره 115: من عاشق کارآفرینی هستم به خاطر کنترلی که بر همه چیز دارم.
کنترل یک مفهوم منفی است، اما دیدگاه من به آن چیز زیبا و قدرتمند است.

 فلینا هانسون، بنیانگذار، Hera Hub

116. به عنوان یک کارآفرین، شما ارزش را با اضافه کردن برخی از محصول و یا خدمات در جهان ایجاد می کنید. مایک  ایت، مدیر عامل شرکت، OnSip

117. من عاشق بودن کارآفرینی هستم  چون من می دانم که کسب و کار من احساس مردم نسبت به خودشان را و پیدا کردن هدفشان را تغییر می دهد . سوزان کاسامنتو، بنیانگذار، DatingLLC

118.بزرگترین دلیل برای اینکه کارآفرین شوید چیست؟ شور و شوق، گرسنگی، ترس باعث می شود شما احساس سرزنده تر از همیشه داشته باشید و مثل این می ماند که شما با کارآفرینی از خواب بیدار می شوید.. دیوید یانگ


119. وقتی کارآفرین شوید و خودتان رییس خودتان باشید دیگر در مورد مورد اخراج شدن نگران نخواهید بود.پدان رئیس جمهور و موسس روابط عمومی ایندرا

120.تبدیل شدن به یک کارآفرین به من فرصت می دهد که منحصر به فرد باشم چون می تونم با کارآفرینی فرصت اشتغال را فراهم کنم و افرادی را در محل کارم استخدام کنم. تسا یاتادکو، موسس و مدیر عامل

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/6418-101-reasons-being-an-entrepreneur-rocks.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.