در 24 سالگی ریچارد زیلسون ، MyStream  را راه اندازی کرد این یک برنامه ی دستگاه موبایل است  که به کاربرانش اجازه ی گوش دادن به موسیقی را به طور هم زمان با مردم اطرف می دهد.

زیلسون راهنمایی هایی برای شروع کسب وکار قبل از 25 سالگی کرده که به آن ها در ادامه اشاره خواهیم نمود:

1-    انتخاب شغل درست خارج از مدرسه

داشتن شغل به شما کمک می کند تجربه کسب کنید زیلسون می گوید کار کردن در زندگی یکی از بهترین فرصت های زندگیم بوده  و داشتن تجربه به من کمک کرد تا ایده ای که در ذهن داشتم را به یک محصول تبدیل کنم.

2-اطمینان حاصل کنید که منافع همه تراز وسط قرار دارد.

به عنوان یک مدیراقتصادی، Zelson گفت ایجاد یک محیط تیم با یک ساختار ارتباطی باز که در آن منافع همگان تراز وسط قرار دارد بسیار مهم است.او گفت هر کسی می تواند در یک مسیر موازی با هدف پایان یکسان در ذهن دارد کار کند که همین کار از شرکت حمایت می کند.
3. بفهمید قسمتی از یک بخشی بودن بهتر از هیچ چیز نبودن است.

زیلسون گفت :کارآفرینان برای اولین بار نیاز دارند که آماده شوند برای پیشنهادی که کمتر از حالت ایده ال است وبه منظور حداقل گرفتن توپ بازی می باشد.یادتون باشه شما از تجربه تان می توانید سرمایه ای را به دست بیارید و با این دارایی با ارزش هر ایده ای در ذهنتان است را پیاده کنید. تا زمانی که درباره ی اجرای کسب وکار ندانید هیچ وقت نمی توانید شروع به کار کنید.

4.آیا وظیفه ی شما تلاش بر روی ایده ی کسب وکارتان است؟

زیلسون معتقد است که کارآفرینان قبل از اینکه سرمایه گذاری کنند همه چیز را درباره صنعت و محصول بدانند. زیلسون گفت شما مجبور هستید فکر کنید هر سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاد و یک جواب خوب برای هر سوال داشته باشید.

5. اطرافتان مردمی باشند که کار را به خوبی انجام می دهند.

زیلسون گفت موفقیت یک شرکت بستگی به توانایی حرفه ای تیم به عنوان کل دارد. اگر شما تیم ضعیفی داشته باشید بالطبع محصول ضعیفی نیز تولید خواهد شد و اگر تیم قوی باشد محصول متمایز و قوی تر از رقبا ایجاد خواهد شد.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/1099-young-entrepreneur-tips.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.