سلام به دوستای عزیزم
کارگروهی و همکاری با ما = تحقق کارخانه تبدیل فکر به ثروت


حدود 2 ماه از فعالیت کارخانه تبدیل فکر به ثروت می گذره و ما الان 2000 نفر هستیم.
از همه ی دوستان عزیزم صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم با ارائه نظرات ، پیشنهادات و ایده های خوبتون ما رو یاری کنید .
................
توی این مدت تجربیاتی به دست آوردیم . مثلا اینکه : برای اینکه به هدفمون برسیم باید تیم های تخصصی تشکیل بدیم . بستری برای پیاده سازی ایده ها ایجاد کنیم . مشاوره امک...ان سنجی ایده و تامین منابع ارائه بدیم و صد البته همه ی کاربران فیس بوک رو اینجا جمع کنیم . به منظور ایجاد بستر داریم پارک علم و فناوری ابن سینا رو راه اندازی می کنیم . و ...
...............
ما یه هدف مشترک داریم : ساختن ایرانی ثروتمند و شاد به دور از فقر و بیکاری
می خوام با هم یه کار گروهی انجام بدیم . یه کار تیمی .
می خوام ثابت کنید ایرانی ها می تونند کار تیمی انجام بدن . می تونن متحد باشن ، می تونن تیم باشن و کارهای بزرگ انجام بدن .
می خوام ثابت کنید می تونیم ایران ی ثروتمند به دور از فقر و بیکاری بسازیم . می تونیم همه ی ایده هامون رو به ثروت تبدیل کنیم . می تونیم ثروتمند باشیم در همه ی ابعاد زندگی . می تونیم زندگی بهتری داشته باشیم .
می خوام لذت کار تیمی رو لمس کنیم . و یک قدم برای تحقق اهداف و رویاها مون بداریم .
................
ما الان 2000 نفر هستیم . هر کدوم از ما به طور متوسط 20 نفر Friend داریم . اگر به طور همزمان ، همه با هم این پست رو Share کنیم و از دوستامون بخوایم که صفحه رو لایک کنن ، معجزه ای ایرانی اتفاق می افته .
یعنی اگر هر یک از ما (2000 نفر) بتونیم 5 نفر از دوستامون رو بیاریم تو پیج ، تا هفته ی دیگه تعداد ما به 10 هزار نفر خواهد رسید .
و این کار ، یک کار بزرگ و هیجان انگیز ، یک کار تیمی و گروهی برای رسیدن به اهداف و تجاری سازی ایده ها است . و نیز قدم خوبی برای تحقق کارخانه تبدیل فکر به ثروت .