ادامه پست قبل...

او در جریان تحقیقاتش فهمید که کتابی در مورد این روش ها وجود دارد و با تمامی جزئیات، که در ۲۰۰ سال پیش نوشته شده است. زمانی که بالاخره آن را پیدا کرد و آن را ترجمه کرد، تنها به یک سوال رسید، ناامید باشد و یا خوشحال؟

تنها یک فرمول ساده بود: علاوه بر برگ درختان موز محلی، چای سبز، جلبک دریایی، خزه دریایی قرمز، جوی دوسر، سبوس برنج و رز وحشی ژاپنی.

مشکل تو ممکن است که مشکل کسی دیگر نیز باشد

در دنیای غرب، همه بر این باورند که اکتشافات آینده می تواند بهتر از آنچه باشد که در گذشته اتفاق افتاده است، اما مطمئنا نه در این مورد. به گفته تسا، دیدن کیوتو مثل برگشتن به عقب در زمان بود. استادکاری و راستی و یکپارچگی بخش مهمی از کارهای روزمره بود. او از این بخش کوچک دنیا درس گرفت و ایمان خود را تغییر داد و تصمیم گرفت این احساس را در تمام عمر با خود همراه داشته باشد. همان موقع بود که تصمیم به بنیان نهادن یک کمپانی براساس این سنت ها و اصول، گرفت. او حلقه نامزدی و ماشین خود را برای کسب سرمایه اولیه فروخت. او دو شریک را پیدا کرد و فرایند تولید محصولات را آغاز کرد، همان پدهای مخصوص پاک کردن پوست که از موادی بسیار ساده ساخته شده بودند. زمانی که ۱۰ هزار تا از این برگه ها در صندوق های بزرگ چوبی به دستش رسیدند، کمی ترسید و آرزو کرد که دیگران هم مانند او از این برگه ها نتیجه ببینند، با وجود اینکه آنها از لحاظ ظاهری چندان جدید و پیشرفته نبودند. او یک وبسایت کوچک را راه اندازی کرد و تنها کسانی که این محصول را خریدند، تعدادی از دوستانش بودند.

او تلاش بسیاری برای بازاریابی کرد و شکست خورد. او نمونه هایی را برای مجلات زیبایی و آرایشگران می فرستاد و سرانجام توانست توجه مردم را به محصولات خود جذب کند.

اسم او به زودی در مجلاتی چون و the Oprah Magazine O، دیده شد. از فروشگاه ها با او تماس می گرفتند و امروز پدهای پوستی شرکت او در کیف های ستارگان هالیوودی پیدا می شود. تمامی محصولات پوستی او از همان ترکیبات گیشا ساخته شده است. این کمپانی اطلاعاتی در مورد سود سالانه اش اعلام نکرده است ولی تنها آمار اعلامی حاکی از این است که در سال ۲۰۱۴ سود کل نزدیک به ۱۲ میلیون دلار کسب کرده است.

شکرگزار باش وببخش

هرکسی در مورد استراتژی موفقیت تسا از او می پرسید، خوب با این پیشرفت در فروش، این یک سوال مسلم است. تسا هدفی ۱۰۰ ساله از تاسیس شرکت خود دارد، به این معنا که می خواهد شرکت را برای دخترش بگذارد و تا نسل ها در ذهن بشر باقی بماند. این کمپانی در ژانویه ۲۰۱۴ فعالیتی را مبنی بر همکاری با سازمانی با نام Room to Read، آغاز کرد، سازمانی برای بهبود وضعیت آموزشی کودکان، با این هدف که مقداری از هر خرید یک مشتری برای کمک به تحصیل یک کودک به کار گرفته می شود.

 این روشی است که او موفقیتش را بدست آورده است. کاری که تمامی مردم جهان باید انجام دهند. زندگی یک هدیه است. باید به سادگی زندگی کرد. پس شما هم به دنبال شکار ثروت خود بروید.

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/269793