یک میلیونر خودساخته شدن کار آسانی نیست. هنوز که هنوزه افرادی که این گام بزرگ را در گذشته برداشته اند نیاز به طی مراحلی و رعایت مجموعه ای از قوانین دارند تا به آنها کمک کنند تا به یک حرفه ای خودساخته تبدیل شوند، اهمیتی ندارد که چه صنعت و یا کاری را راه اندازی کرده اند. اگر شما می خواهید بر یک زندگی میلیونری خودساخته تمرکز کنید باید از این قانون ها پیروی کنید.

برای رویاهای خود بجنگید

اگر شما از یک میلیونر خودساخته بپرسید که چرا این شغل را انتخاب و در آن پیشرفت کرده است، خواهید دید که آنها فقط به فکر این نبودند که پول در بیاورند. داستان واقعی پشت موفقیت این انسان ها این است که آنها پذیرفته اند که برای رویاهای خود بجنگند و در مسیر خود موفق شوند.

خیلی به فکر راحتی نباشید

در مسیر راهتان نباید برای لحظه ای توقف کنید و بگویید خوب دیگر بس است، به اندازه کافی کار کرده ام. اگر به هدفتان رسیده اید و درآمد بالایی داشته اید، خوب یک هدف دیگر تعیین کنید. شما هیچوقت نباید احساس راحتی کنید، شما باید تا می توانید کار کنید.

بیشتر از هرکسی مطالعه و کار کنید

مهم نیست که چه قدر باهوش و بااستعداد هستید، شما هیچوقت به نهایت موفقیت بالقوه خود نخواهید رسید مگر اینکه بیش از هرکسی به کار و مطالعه علاقه داشته باشید. این تنها راه درست برای رسیدن به هدفتان است.

از شکست ها و اشتباهاتتان درس بگیرید

شما اشتباه خواهید کرد و شکست خواهید خورد. واکنش شما به این شکست ها و اشتباهات باید به گونه ای باشد که باعث موفقیت شما بشود. اگر افتادید دوباره بلند شوید، ولی به دنبال دلیل شکست خود بگردید و تجربه بگیرید، آن را اصلاح کنید و به جلو پیش بروید.

هرروز مطالعه کنید

هرچه قدربراین موضوع تاکید کنیم کم است، شما نیاز دارید که هرروز مطالعه کنید. هیچوقت از خواندن و پیدا کردن موضوعات جدید برای خواندن دست نکشید. شما باید در مورد هر حرکتی که در کار خود انجام می دهید محتاط باشید تا طبق برنامه خود پیش بروید.

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/250730