تا به حال از خودتان پرسیده اید که چرا برخی از مردم خیلی موفقند ؟ یک ایده خیلی خوب ، انگیزه ، پشتکار و کمی هم شانس ، اما بیشتر انسان های موفق عادت های مشترکی دارند . در اینجا به 4  عادت مشترک دیگر این افراد اشاره می کنیم که به آنها کمک می کند که همیشه بهترین باشند .

انسانهای پولدار تلویزیون نمی بینند ، مطالعه می کنند

بر اساس گفته Thomas Corley، نویسنده کتاب Rich Habits ، شصت و هفت درصد انسان های پولدار فقط یک ساعت و یا کمتر در طول روز تلویزیون می بینند . او همچنین این را گفت که 88 درصد ادعا می کنند برای افزایش توانایی های فردی ، هر روز 30 دقیقه و بیشتر مطالعه می کنند .

انسانهای پولدار کارهای خود را یادداشت می کنند

انسان های موفق هر شب کار های فردای خود را یادداشت می کنند ، پس آنها قادرند که کارهای خود را اولویت بندی کنند .

انسانهای پولدار اهداف خود را می نویسند و تصور می کنند

در یک مصاحبه با تعدادی کارآفرین ، این ثابت شد که 95 درصد این تعداد که به موفقیت رسیده اند ، هرشب اهداف خود را یادداشت می کنند ، به آن فکر می کنند و آن را مجسم می کنند و نقشه می کشند ، این باعث می شود که آمادگی لازم را برای رویارویی با هرچیزی داشته باشند .

انسانهای پولدار پول خود را مدیریت می کنند

انسان های موفق پول خود را مدیریت می کنند . این به این معناست که این افراد پول خود را عاقلانه سرمایه گذاری می کنند ، به دنبال فرصت های جدید می گردند و پس انداز می کنند و با پس انداز کردن پول خود به موقع قدرت رویارویی با مشکلات مالی را دارند و در آخر اینکه آنها بخشنده هستند .

منبع : 

http://www.entrepreneur.com/