ادامه پست قبل....

یک دیدگاه خوب یکی از مهم ترین فاکتورهای یک کسب و کار است. بسیاری از مردم در کسب  وکار شکست می خورند، چون نمی دانند که چگونه دیدگاهشان را مثبت نگه دارند. آنها کسب و کار را آغاز و تمامی اصول را اجرا می کنند. سپس به یک رکود اقتصادی بر می خورند. آنها در این موقعیت گیر می کنند، تا زمانی که به آنچه که در ابتدا یاد گرفته بودند، برگردند.

قبول شکست بدون اجازه دادن به آن برای متوقف کردنشان. کلید موفقیت کنترل شکست است. کنترل شکست به طور طبیعی به وجود نمی آید. این کار یک نوع مهارت است. برخی از احساسات شما به شما می گوید که از رفتن به مسیری که دوباره ممکن است باعث شکستتان شود، اجتناب کنید. برخی دیگر هم به شما می گویند که از زندگی بهره بیشتری برای خود و عزیزانتان بگیرید. بر آنچه که باید بدست آورید تمرکز کنید، و یاد بگیرید که چگونه دیدگاه خود را در مورد شکست تغییر دهید.

در زیر به ۲ دیدگاه در مورد شکست اشاره می کنیم که به شما کمک خواهد کرد. از آنها در زندگی روزمره تان بهره بگیرید:

هیچ وقت به شکست به چشم شکست نگاه نکنید، بلکه به عنوان یک فرصت برای تمرین تکنیک ها و

پیشرفت کردن در نحوه اجرایی کردن یک کار. هر باری که یک کاری را انجام می دهید و موفق نمی شوید،

مثل یک تمرین می ماند. تمرین کردن شما را حرفه ای می کند و باعث می شود که قدر هر فرصتی را بهتر بدانید.

هیچ وقت به شکست به چشم شکست نگاه نکنید، بلکه به چشم یک بازی که شما باید در آن برنده شوید. کسب و کار یک بازی است. زندگی بازی است. همه اینها قوانین خود را دارند. شانس نقش کمی در این بازی دارد. یک قانون کلی وجود دارد، آن هم اینکه کسی که بیشتر ریسک می کند، بیشتر شکست می خورد و بیشتر پول بدست می آورد و کسی که کمتر ریسک می کند، کمتر هم پول بدست می آورد. هرباری که شما ریسک می کنید، ممکن است شکست بخورید اما هربار هم به موفقیت نزدیک تر می شوید. موفقیت سهم خود را از شکست مطالبه می کند. من با تعداد شکست هایم قضاوت نمی شوم بلکه با تعداد موفقیت هایم، و تعداد موفقیت هایم نسبت مستقیمی با تعداد شکست هایم و میزان تلاشم دارد.

با این ۵ دیدگاه کار کنید و شکست را به عنوان بخشی از زندگی بپذیرید. چیزی که حساب می شود، تعداد شکست های شما نیست، بلکه تعداد دفعاتی که شما تلاش کردید تا از روی زمین بلند شوید، حساب می شود. چالش ها و موانع و سختی های بسیاری بر سر راه وجود دارد، اما همه موقتی هستند، اگر شما کنترل افکار خود را بدست بگیرید و دید مثبت خود را ارتقا دهید. برندگان برنده هستند، چرا که یاد گرفته اند که چگونه موفقیتشان را با غلبه بر شکست تقویت کنند.

منبع: https://auctioneerschool.com/articles/auction_success/