ادامه پست قبل.....

ذهن خود را انعطاف پذیر بار بیاورید

بزرگترین تمیزدهنده بین موفقیت متوسط و موفقیت درخشان، توانایی کارکردن به طور سودمند در طول چند ساعت کاری است. این دوره ها زمانی اهمیت دارد که تقریبا و منحصرا به پایان رسیده باشد. تمرکز مهم است و بدون توسعه دادن هدفمند قوه روانی، شما قادر نخواهید بود تا به گونه ای تاثیرگذار رقابت کنید، آن هم با کسانی که با روشی معین پایداری خود را در جهان کسب وکاری تضمین کرده اند. به سرعت مهارت های خود را دنبال کنید، اندیشمندانه راجع به دلایل عدم تمرکز خود رفتار کنید. هرشب یک تحلیل روتین از فعالیت های روزانه خود داشته باشید و مشتاقانه به دنبال شکار فرصت ها برای  پیشرفت کردن باشید.

بزرگ فکر کنید، بزرگ باشید

علم نهفته در ذات یک هدف و توانایی قابل تحسین آن برای افزایش موفقیت، لغزش ناپذیر است. اگر هنوز این علم را ندارید، پس همین الان دست به کار شوید. من هرروز صبح زود که برمی خیزم، اهدافم را مرور می کنم. حالا از خود بپرسید که چه چیزهایی برای رسیدن یک ساله به اهداف ده ساله تان نیاز است. قدرت ذاتی ثبات و پایداری در اهداف تصدیق شده تان می تواند به دو صورت مثبت و منفی کار کند، و دلیل نگرانی شما خواهد بود، زمانی که یک بازه زمانی کند را برای رسیدن به اهداف انتخاب کرده باشید. متفکر و ساعی باشید، در گذراندن یک مسیر بهینه و بدون هیچ محدودیتی برای شما.

اسلوب دار باشید

کار خود را برنامه ریزی کنید و آن را اجرایی کنید. شاید یکی از دلایل پیشرفت من اتوماسیون سیستم بازاریابی ام در مقیاس بزرگ بود. من یک فرآیندی را طرح ریزی کردم که به من اجازه چند برابر کردن برآیندهای بازاریابی ام را می داد، و در عین حال باعث افزایش میزان رشدم می شد. ساده ترین راه برای اجرایی کردن برنامه تان خلق یک برنامه چند پله ای است که یک جنبه را در خلال رسانه های مختلف در هر هفته بررسی می کند. یک نظم منطقی را همراه با پایداری در عقیده تان تا زمانی که آزاردهنده نباشد دنبال کنید.

به خودتان ایمان داشته باشید

اگر شما نمی توانید پس که می تواند؟ یکی بالاخره باید یک کاری بکند و هیچ چیزی نباید جلودار شما باشد و مانع رسیدن شما به رویاهایتان شود. هرکسی که شکست می خورد حتما یک بهانه ای دارد. انسان های موفق داستان هایی در مورد چالش های زندگی شان به همراه راه حل های خلاقانه، دارند. زمانی که شما با اعتماد به نفس کامل حس می کنید که چیزی نیست که شما برای پیشرفت و حل یک مشکل پیچیده نیاموخته باشید، لحظه موفقیت شما خواهد بود. اگر هنوز مطمئن نیستید که چگونه آغاز کنید، کارتان را با یک پیمان در جهت رسیدن به سعادت و تکامل در هر لحظه از روز، آغاز کنید. این اساس آنچه که به من کمک کرد تا کسب و کارم را راه اندازی کنم، است.

ساده بگیرید و به یاد داشته باشید که موفقیت یک حق دادنی نیست. اگر شما واقعا بخواهید برتر باشید، باید خودتان این حق را هر روز تا پایان عمرتان بگیرید.

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/252726