امیر مهرانی را می‌توان آقای مربی نامید. امیر متخصص پرسنال برندینگ است و کارگاه‌هایی را هم با همین عنوان برگزار می‌کند. علاوه بر این کارگاه‌ها مربی کارگاه‌های دیگری را هم با عنوان شناخت توانایی‌ها برگزار می‌کند. پرسنال برندینگ یعنی نام شما می تواند یک برند باشد . این اسم شماست که وارد هر کسب و کاری که بشوید به آن هویت می دهد .

آی‌‌پالس ۱۱: گپی با امیر مهرانی پیرامون پرسنال برندینگ

من برای اولین بار از طریق وبلاگ امیر با کارگاه‌ها آشنا شدم و پیش خودم فکر می‌کردم موضوع این کارگاه‌ها هم باید چیزی شبیه کتابهای آنتونی رابینز و نویسنده‌هایی از این دست باشد که در نوجوانی همه آنها را خوانده بودم. اما در همایش روزرسانه‌های اجتماعی فرصتی پیش‌آمد تا از نزدیک در کارگاه فشرده پرسنال برندینگ امیر مهرانی شرکت کنم و آنجا بود که فهمیدم اشتباه بزرگی کرده‌ام.
 

لینک مستقیم دانلود برنامه یازدهم آی‌پالس


منبع : http://www.iclub.ir/ipulse11-thecoach