1. مشتریان ناراضی همیشه موجب نگرانی هستند، آن ها در عین حال فرصت زلایی شما نیز می باشند. "بیل گیتس"

2.موفقیت، معلم خوبی نیست؛ چون آدم های باهوش را با خیال اینکه هیچ وقت شکست نمی خورند اغفال می کند. "بیل گیتس"

3.بین هزاران دیروز و میلیون ها فردا فقط یک امروز وجود دارد. امروز را از دست نده. "بیل گیتس"


4.همیشه از هر آدمی به اندازه شعورش انتظار داشته باش، اینطوری کمتر عذاب می کشی! "بیل گیتس"

5.مهمترین گام برای رسیدن به خواسته‌ها، “درست طلبیدن” است. "بیل گیتس"

6.نگویید زمان کافی ندارید. شما دقیقاً همان مقدار زمان در روز را دارید که به هلن کلر، پاستور، میکل آنژ، مادر ترزا، لئوناردو داوینچی، توماس جفرسون و آلبرت انیشتین داده شده بود. "اچ جکسون براون- نویسنده"

7.من از همه‌ی کسانی که به من «نه» گفتند متشکرم. به خاطر آنهاست که من اکنون در این جایگاه هستم. "آلبرت انیشتین- فیزیک دان"

8.جهنم چیزی نیست که در آینده پدید آید؛ اگر جهنمی وجود داشته باشد، از قبل بوده، جهنمی که ما هر روز در آن زندگی می‌کنیم، که ما با همدیگر به آن شکل می‌دهیم. دو راه برای فرار از رنجِ این جهنم وجود دارد. اولین راه که برای بیشتر مردم آسان می‌نماید، این است: قبول این جهنم و جزئی از آن شدن، به طوری که دیگر آن را نبینید. اما دومین راه، که مخاطره‌آمیز و نیازمند توجه و دلشوره‌ای همیشگی است: جستجو و یافتن اینکه چه کسی و چه چیزی، در میانه‌ی این جهنم، جزئی از آن نیست و سپس، کمک به آنها برای بردباری و فضادادن به آنها. " ایتالو کالوینو- نویسنده و منتقد"

9.دانش کافی نیست. باید بخواهیم. تمایل کافی نیست، باید عمل کنیم. "یوهان گوته- نویسنده و سیاستمدار"

10.اگر شما تلاش کنید و شکست بخورید، تقصیر شما نیست. اما اگر شما تلاشی نکنید و شکست بخورید، همه‌اش تقصیرِ خودتان است." اورسون اسکات کارد- نویسنده و منتقد"

منبع:

جمع آوری از شده اینترنت.