این خیلی آسان است که شما با دیدن جهان استارتاپی Silicon Valley، چشمتان را به بقیه جهان ببندید. اما 3هزار مایل آنطرف تر، در خیابان  Pond، 4 کارآفرین موفق وجود دارند که روش کاری را تغییر داده اند، روش ارتباطی و روش برخورد با کل جهان را.

Marco Nardone, Fling

Marco Nardone of Fling، موفقیت های متفاوتی نسبت به بقیه شبکه های تجاری به دست آورده است. او Fling ها را (عکس و ویدئو و پیامک)، به بیشتر از 50 نفر به صورت تصادفی می فرستد و به آنها اجازه می دهد که فیلینگز را دنبال کنند. تیم او در حال کار برروی شبکه اجتماعی مخصوص به خودش است، متشکل از میلیون ها کاربر، برای برقراری ارتباطی صادقانه و درست. به گفته مارکو، عکسهای موجود در فیسبوک و اینستاگرام تنها در شبکه خود مبادله می شوند، کار فیلینگز انتقال این عکسها به خارج از این شبکه می باشد، تمامی عکسها و ویدئو ها دارای توصیفی می باشد و اینکه به صورت تصادفی به افراد در سراسر جهان ارسال می شود و اینگونه می شود که تنوع بی پایان زندگی خود را نشان می دهد.


Ian Hogarth, Songkick

شرکت Songkick به مدیریت Ian Hogarth، یک فضای انفجاری موسیقی آنلاین می باشد. شروع کار بسیار آسان است، کاربران عضو می شوند، به Songkick می گویند که چه گروهی را دوست دارند و کجا می خواهند که آنها را ببینند، بعد از این است که سرویس اشتراک آنها شروع به فرستادن پیام های سفارشی در مورد زمان و مکان فروش بلیط این گروه های موسیقی، می کند.

این فضای مجازی، اطلاعات تمامی سایت های فروش بلیط و سایت های گروه های موسیقی را در یک مکان جمع آوری می کند تا قبل از هر منبع دیگری اطلاعات را در اختیار کاربر قرار دهد.


Andy Meikle, SportsLobster

SportsLobster، به عنوان یک شبکه اجتماعی ورزشی و به لطف Andy Meikle's، پیشرفت فوق العاده ای داشته است، با خلق یک انجمن که در آن طرفداران آن کاری را می کنند که دوست دارند، مثلا به پیش بینی نتایج بازی می پردازند. برنامه به کاربران اجازه می دهد تا وبلاگ های مخصوص به خود را داشته باشند و هر پستی که بیشترین لایک را بخورد، امتیازی برای کاربر به حساب می آید. با نشان دادن امتیازات کاربران در یک بورد مجازی، یک حس مسابقه ورزشی کلاسیک به شبکه القا می شود. این شرکت در حال حاضر 31 میلیون دلار بار مالی دارد و رشد سریعی را داشته است.

Tom Valentine, Secret Escapes

هرکسی به تفریح نیاز دارد، و Secret Escapes، به مدیریت Tom Valentine، دقیقا همان جایی هست که می تواند یک موقعیت خوب تفریحی را فراهم سازد. این سایت درآمد بالایی از رزرو هتل برای مشتریانش و همچنین مشتریان تجمل گرایش، به دست آورده است. اگرچه که سایت های دیگر تلاش بسیاری در این زمینه کرده اند، سکرت اسکیپ، کاری بیشتر از دادن یک پیشنهاد خوب از یک هتل 5 ستاره، برای مشتریانش انجام داده است. این سایت همچنین مسافران را به مکان های عجیب در جهان می فرستد، مثل قلعه های تاریخی، و یا مکان هایی در هاوایی. در حالی که تعداد بیشماری از سایت های رزرواسیون در جهان وجود دارد، این سایت بر بازار سفر به عجایب جهان تمرکز کرده است.

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/249021