۱- با دیگران ارتباط برقرار نمایید. با ارتباط برقرار کردن، می توانید افراد را بشناسید و از آنها چیزی بیاموزید. در هر فرصتی باب گفتگو را با دیگران باز کنید تا از منبع عظیم توانایی های آنها بهر گیرید.

۲- انتخاب های درست داشته باشید. به منظور رسیدن به رویاهایتان، انتخاب های شما باید مطابق هدف نهایی تان باشد. هر تصمیم شما می تواند مخالف با جهت رسیدن شما به هدف تان باشد. انتخاب عاقلانه از اهداف و رویاهای شما حمایت می کند.

۳- به رشد و پروش مهارت ها و دانش تان ادامه دهید. همانند کامپیوترها و موبایل ها، ما هم باید همواره نرم افزارمان را ارتقاء بخشیم و به روز باشیم. رشد و پیشرفت مولفه بزرگی در شادی و سلامت احساسی ماست.

4-در زندگی خود به دنبال جستجو و هیجان باشید. حتما نباید شما وقت آزاد زیادی داشته باشید تا از زندگی لذت ببرید. زندگی شاد و موفق یعنی جستجو به دنبال دلیل و پاسخ. اینگونه متوجه می شوید که در زندگی خود هدف دارید البته در مسیر مثبت.

5- زمانی که چیزی تحت کنترل شما نیست نباید در مورد آن نگران باشید. و زندگی را به خود سخت بگیرید چرا که بااین کار نه تنها به هیچ نتیجه ای نمی رسید بلکه زمانی از زندگی خود را که می توانستید به بهترین شکل از آن استفاده کنید را از دست داده اید.

منبع:

http://inspiremetoday.com/brilliance/mueller/

برداشت آزاد خودم از این موضوع.