اگر شما هم از آن دسته زنانی هستید که دوست دارید در خانه کار کنید و خودتان رئیس خودتان باشید پس این مطلب را از دست ندهید من به شما چند ایده برای کارکردن و کسب درآمد از اینترنت یاد می دهم.وقت ان شده فکر خود را باز کنید و قدرت تخیلی خود اجازه جولان دادن بدهید.

1.بازاریابی

قبول دارم که چیز تازه ای نیست و همه ما درباره بازاریابی در اینترنت چیزهای زیادی شنیده ایم.اما باید قبول کنید یکی از بهترین روش های کسب درآمد اینترنی بازاریابی است .اگر از فروختن اجناس خوشتان نمی آید اصلا دور اینکار نروید.در هنگام بازاریابی دقت کنید که اجناسی که می فروشید را باید دوست داشته باشید خودتان را فرض کنید که می خواهید آن محصول را بخرید پس بهتر است به ان علاقه داشته باشید.

2.طراح گرافیک

اگر در زمینه خدماتی تجربه دارید و علاقه خاصی به طراحی گرافیکی دارید چرا شروع به طراحی گرافیکی سایتی برای مد و فشن نمی کنید؟؟؟اگر می خواهید در این حوزه آنلاین فعالیت داشته باشید و مهارت خوبی در زمینه گرافیک دارید در مرحله اول باید مشتریانتان را دوستان نزدیک خودتان تصور کنید و با تک تک علایقشان آشنا شوید و در مرحله دوم اگز ذوق خاصی در طراحی لباس و گرافیک دارید سایتی با فریم زیبا برای استفاده کاربران طراحی کنید تا هم مدل هایتان را ببینند و هم سفارش بگیرید.

3.فروشگاه آنلاین جواهرات  سفارشی

اعتراف می کنم که زمانی که در کالج بودم ذوق خاصی برای ساخت جواهرات دست ساز داشتم و وسایل بسیار زیبایی ساختم که در میان دوستانم محبوب شد و از آن ها سفارش می گرفتم که برایشان درست کنم.اما اگر چیزی را که امروز می دانم آن موقع می دانستم و سایت Etsy وجود داشت مطمئنا وسایلم را برای فروش آنلاین میگذاشتم.حالا اگر شما هم ذوق و هیجان خوبی برای انجام اینکارها دارید مطمئنا Etsy جای خوبی برای کسب و کار شماست.

4.فروشگاه آنلاین لباس

اگر عاشق خرید کردن هستید و سلیقه خوبی برای ست کردن لباس ها دارید این شغل مناسب شماست با استفاده از حراجی های محلی و طراحی های جذاب سایت خودتان را بسازید یا در فروشگاه هایی مانند eBay و یا یاهو این کار را انجام دهید.این در واقع بهشت شماست!

5.مدرسه آنلاین آشپزی

اگر استعداد خوبی در پخت و پز دارید این شغل برای شما رویایی است می توانید از طریق ویدیوهای آنلاین یا تصاویر مرحله به مرحله به اعضای سایتتان آشپزی یاد دهید و یا با گذاشتن عکس کارهایتان سفارش بگیرید.راه خوبی برای کسب در آمد خانوم ها در منزل است.