شما باید بین کار و زندگی تعادلی ایجاد کنید.

 این امر به ویژه به کسب وکارهایی که خانوادگی اداره می شود بیشتر معنا پیدا می کند.چون نمی تواند زندگی کاری اش را از زندگی خانوادگی اش جدا کند به همین دلیل باعث فشار جدی در روابط شما و کسب وکارتان می گردد.مثل خانواده بلچر که نمی توانند کار و زندگی را از هم تفکیک کنند ولی اعضای خانواده با کار و تلاش عالی شان توانستند تعادلی بین این دو برقرار کنند و این رمز موفقیت این خانواده است.


باب، بیش از هر کس دیگری در خانواده،برای کارش تلاش می کرد و در مقابل همه چیز مبارزه می کرد و ناامید نمی شد و همین باعث موفقیت او شد.رابطه باب با پدرش تیروتار بود  ترس باب از زندگی وکار به بچه هایش هم منتقل شد  در فصل 3 داستان او از رستوران اخراج شد و آنها کارشان را از دست دادند. بچه ها خیلی از این وضعیت ناراحت بودند چون کارشان را از دست دادند.بچه ها عاشق کار در رستوران بودند. در پایان بچه ها با کارشون برگشتند و باب فهمید اشتباهی را مرتکب شده و آن این است که باید تعادل بین کار و زندگی را برقرار کند.و تصمیم گرفت رفتار  خوبی با بچه های خود در خانه و محل کار  برقرار کند.

وقتی شما با خانواده تان کار می کنید نمی توانید به طور کامل کار و زندگی را از هم جدا کنید و بهترین کار تعادل بین کار و زندگی است که تفاوت بین موفقیت و شکست در کسب وکار است.

شما باید با دلتون کار کنید.

کسب وکارهای کوچک همیشه به منابع شرکت های بزرگ دسترسی ندارند.و افکاری مثل اگر ما مقدار زیادی پول داشتیم ، ما می توانیم کسب وکار را بهتر کنیم ،اینکه راه طولانی قبل از راه اندازی کسب وکار در پیش دارید می تواند باعث شود شما از ادامه مسیر نا امید بشوید.مطمئنا" وسوسه شدید کارتان را گسترده تر کنید ولی نمی دانید واقعا بودجه ی کافی برای کار  دارید اما اگر تلاشتان نتیجه ی معکوس بدهد ضربه بزرگی به کسب وکارتان وارد می شود.

تلاش برای شکست دادن رقبای خود در کسب وکارهای بزرگ نمی تواند همیشه عملی شود. تمرکز روی کسب وکارتان در نهایت می تواند. شما را به جایی که می خواهید در کسب وکار قرار بگیرید برساند.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/8104-bobs-burgers-business-advice.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.