1.تعمیرکاری

در بسیاری از نقاط کشور این ایده با توجه به فصل تغییر می کند. مثلا اکثرا "  بچه ها در تابستان دوچرخه سواری می کنند و اگر مشکلی و عیبی در دوچرخه خود پیدا کنند حتما" به تعمیرکار رجوع می کنند. شما می توانید در اطراف زندگیتان یک جای کوچک با قیمت مناسب اجاره کنید و کار را شروع کنید.تعمیر کاری می تواند شامل تعمیر همه چیز شود از تعمیر ماشین گرفته تا تعمیر ساعت و وسایل آشپزخانه.

2. قایق تمیز کردن
تجربه، آموزش و یا صدور مجوز ممکن است مورد نیاز باشد.

این ایده برای افرادی که در سواحل شمال یا جنوب کشور عزیزمان ساکن هستند توصیه می شود.

شما می توانید خدمات خود را برای تمیز کردن قایق به مشتریان ارائه می دهد.خیلی از افرادی که صاحب قایق هستند و چه بسا  شغلشان ایفا می کند با قایق در دریا بروند مثل ماهیگیری و.... شاید بخواهند قایقشان تمیز  یا تعمیرکاری داشته باشد شما می توانید چنین خدماتی برای این عزیزان انجام دهید البته اگر مایل باشید.

3. تعمیر کامپیوتر
تجربه، آموزش و یا صدور مجوز ممکن است مورد نیاز باشد.
 در این ایده برای کسب و کار شما نیاز به مجوز یا آموزش عملی از اساتید دارید. تخصص های لازم برای تعمیر کامپیوتر   در دو زمینه سخت افزار و نرم افزار تقسیم بندی می شود. یک سری از ایرادها می تواند نرم افزاری باشد و یک سری ایرادها سخت افزاری. در سخت افزار شما به تعمیر و تعویض قطعه مورد نظر در کیس و پرینتر و.... می پردازید.

4. ساخت زیور آلات
تجربه، آموزش و یا صدور مجوز ممکن است مورد نیاز باشد.
شما باید قادر به حرارت فلز ، ابزارهای برش فلز برش و حکاکی روی آن باشید. اما بسیاری از مواد دیگر است شما می با شیشه، پلاستیک، مهره، پر، حتی چوب، کار کنید. خوشبختانه در کشور ما  امکان یادگیری و آموزش و همین طور کار و دریافت حقوق به ازای کار کردن وجود دارد. و تمام  مواد لازم را مربیان آموزشی خودشات برای شما فراهم می کنند . و شما می توانید برای ان ها کار کنید و کار خودتان را به آن ها بفروشید و حقوقی در یافت کنید.

5. بازاریابی
تجربه، آموزش و یا صدور مجوز ممکن است مورد نیاز باشد.
بازاریابی یکی از شغل هایی که جزو پردرامدترین شغل های جهانی به  حساب می آید. و چندسال اخیر در ایران نیز بسیار رایج شده است که نیاز به بازاریاب در اکثر کسب و کارها احتیاج است و اگر آگهی های استخدامی را دنبال کرده باشید حتما در یکی از استخدامی ها  ، استخدام بازاریاب به چشم می خورد.

6. مربی آموزشی

شما می توانید در هر زمینه ای که تخصص دارید آموزش دهید اگر تخصص شما ریاضی است می توانید با آگهی  مربی  آموزشی ریاضی در همه مقاطع    مدرس خانم یا جناب فلانی نیازمندید کافی است با فلان شماره تماس بگیرید. تجربه نشان داده در این آگهی ها حتما از کلمه رایگان استفاده کنید زودتر به نتیجه می رسید مثلا بنویسید  جلسه اول رایگان .یا از تخفیف تا تاریخ خاصی استفاده کنید مثلا بگویید فقط تا فلان تاریخ  ثبت نام کنید از 30 درصد تخفیف آموزشی برخوردار خواهید شد. دوستان درآینده نزدیک ایده های متنوع دیگر را برای شما خواهم گفت.

منبع:

http://www.entrepreneur.com/article/201588

برداشت آزاد خودم از این موضوع.