طرح کسب و کار رایگان به صورت ورد و پی دی اف

SCORE، یک منبع غیر انتفاعی کسب و کار کوچک، ارائه می دهد یک گالری از PDF رایگان و طرح کسب و کار  به صورت ورد برای راه اندازی و کسب و کار ارایه می دهد. آنها همچنین قالب طرح ریزی مالی، صورتهای مالی فایل های اکسل، خرید و فروش قالب و نمودار تجزیه و تحلیل رقابتی برای تعیین نقاط قوت و ضعف را  هم ارائه می دهند. بعد از آن شما می توانید با استفاده از این قالب کسب و کارتان  را به یک مربی SCORE برای مشاوره برنامه ریزی متخصص کسب وکار نشون بدید تا از نظر او هم جویا باشید.

دفتر انبار نمونه کسب و کار قطعات طرح

دفتر انبار فقط فروش تجهیزات اداری و مبلمان نیست . آنها همچنین یک مرکز منابع کسب و کار با همه چیزی که شما نیاز به دانستن برای شروع و اداره یک کسب و کار کوچک دارید هم می باشد. ابزار کسب و کار رایگان شامل دانلود طرح کسب و کار RTF برای تولید کنندگان، ارائه دهندگان خدمات و خرده فروشان  می باشد. اکسل مالی طرح کسب و کار برای تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات، نیز موجود است در حالی که خرده فروش طرح کسب و کار قالب کامل با پیش بینی و جداول مالی است.

بودجه طرح کسب و کار قالب

نیازمند کمک های مالی؟ طرح کسب و کار موشک وکیل شما کمک خواهد کرد یک طرح نه تنها برای کسب و کار خود را، اما برای سرمایه گذاران ایجاد کنید. این ابزار با استفاده فرایند گام به گام "مصاحبه" برای ایجاد طرح کسب و کار خود سوالاتی  مانند بیانیه محرمانه، بیانیه ماموریت، اهداف خاص و اهداف و استراتژی خروج خواهد پرسید. همچنین از شما سوالاتی مثل نوع نهاد کسب و کار شما ،برنامه ریزی برای شروع، صلاحیت مالک می پرسد .

vFinance طرح کسب و کار و و راهنمایی به صورت الگو

vFinance، یک شرکت خدمات مالی جهانی است که کمک می کند به کارآفرینان تا سرمایه گذاری پیئت کنند و همچنین یک طرح کسب و کار قالب رایگان ارایه می دهد که شما می توانید به عنوان یک کلمه یا فایل ZIP دانلود کنید. پس از انتخاب صنعت و پر کردن اطلاعات شرکت شما و کلمات کلیدی مرتبط، شما قادر خواهید بود یک قالب طرح کسب و کار برای خودتان دانلود کنید. برای کمک به شما طرح کسب و کار خود رابه گروه برنامه ریزی vFinance در ستون های فرعی در هر قالب بفرستید، با راهنمایی، نظرات منابع برنامه ریزی کسب و کار فراهم می کند. بعد از آن شما می توانید طرح کسب و کار خود را در  سایت خود قرار دهید  که 100،000 سرمایه گذاران فرشته، شرکت های سرمایه گذاری و ادغام بتوانند شما را پیدا کنند.

منبع:


http://www.businessnewsdaily.com/5067-free-business-templates-word-pdf.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.