روش کسب درآمد از فروش فیلم ویدیو

امروز شما رو با یک روش برای کسب درآمد میلیونی آشنا می کنیم.شما ویدئو های جالب و دیدنی بسازید و اونو  در صفحات اجتماعی به اشتراک بزارین.اما جطوری  از این کار پول دریافت کنید؟ بسیاری از جوانان از همین راه میلیونر شده اند و شما بدون شک آن ها را می شناسید.


اما چگونه با ساختن ویدئو و به اشتراک گذاشتن می توان پولدار شد؟ معمولا یوتیوب با صاحب آن تماس می گیرد و پیشنهاد شراکت می دهد. بعد از این نصف درآمدی که از طریق آگهی هایی که در صفحه نمایش ویدئو بدست می آورند به حساب صاحب ویدئو ریخته می شود.پدری ویدئوی بسیار مشهوری به نام «دیوید بعد از دندان‌پزشکی» تهیه کرد که و آن را در یوتیوب به اشتراک گذاشت که او فقط با انتشار این ویدئو 100 هزار دلار به دست آورد.

کسب درآمد با خرید و فروش لایک

شاید شما هم با تبلیغات وسیعی برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام و فضاهای مجازی روبه رو شده اید.این برنامه ها در ازای دریافت مبالغی از صاحبان صفحات , برای آنان فالوور جمع می کنند.اگر شما هم یکی از آن فالوور ها باشید می توانید در این سهم , سهیم باشید و پول در یافت کنید.

تیم لایک بازار برای تمام صفحات مجازی , لایک و فالور در تعداد زیاد, جمع می کند.شما کافی است در این سامانه ثبت نام کنید

شما بعد از ثبت نام در سیستم می تونید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید. روش کار به این صورت است که تیم لایک بازار این سرویس ها رو به قیمت بسیار پایین به شما میده  و شما می تونید به هر قیمتی که دوست دارید آن را به دیگران بفروشید.شما لایک را از این سایت میگیرید و به صاحبان صفحات دیگر به قیمت بیشتر می فروشید .

برای فروختن این سرویس راه های زیادی دارید، شما  می تونید در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید و یا به اشخاصی که فکر می کنید این سرویس را می خواهند ایمیل بزنید یا در فیس بوک و توییتر پیغام بگذارید یا می تونید یک وبسایت فروشگاه برای خودتون بسازید و به صورت آنلاین بفروشید، یا به دوستانتان بفروشید

شما فقط باید سفارش دریافت کنید، و سفارش را در سیستم ثبت کنید. بقیه کار رو سیستم انجام خواهد داد.

مثلا شما می خواهید به یک شرکت 30هزار لایک فیس بوک بدهید

سایت لایک بازار برای3۰ هزار لایک از شما 3۰۰ هزار تومان دریافت می کند

حالا شما این 30هزار لایک را 800هزار تومان بفروشید که برای شما ۵۰۰ هزار تومان سود دارد.

منبع:

جمع آوری از اینترنت.

برداشت آزاد خودم از این موضوع.