شما دارای تمامی انواع اهداف و رویاهای مالی هستید. هنگامیکه به خاطر رسیدن به رویاهایمان زندگی کنیم، شروع به باور امکان پذیری آنها می کنیم و سعی می کنیم آنها را به واقعیت برسانیم.

مشکل اینجاست که بسیاری از ما بدون هیچ ایده ایی در مورد هزینه رویاهایمان، رویاپردازی می کنیم و به همین خاطر هیچ برنامه عملی برای آنها نخواهیم داشت. به همین خاطر آنها فقط در حد رویا باقی می مانند. اما با کمی تفکر خلاقانه می توانید تحقق رویاهایتان را تجربه نمایید. در ادامه به چند مثال اشاره خواهد شد.

شاید آرزوی شما داشتن اتومبیلی باشد که در طی ۲٫۸ ثانیه به سرعت ۶۰ رسیده و قیمت آن به اندازه یک خانه است. اما در واقعیت امکان تحقق این امر برای شما میسر نباشد. در عوض می توانید به نمایشگاه دوره ایی لاس وگاس رفته و با پرداخت هزینه ایی اندک راننندگی با اتومبیل را در طول زندگی خود تجربه کنید.

یا ممکن است دوست داشته باشید در مراسم های مختلف با لباس های زیبا حضور یابید. به جای پرداخت هزینه هنگفت برای چنین لباسی برای یک مراسم خاص، می توانید آن را اجاره نمایید.

شاید اتومیل پرسرعت و لباس های گران قیمت رویای شما نباشند، بلکه دوست داشته باشید با یک هواپیما شخصی به دور دنیا سفر کنید. می توانید با پرداخت هزینه پایین تری با هواپیمای چارتر خواسته خود را عملی کنید.

منبع:

http://humanelevation.tonyrobbins.com/blog/money/how-to-buy-your-dreams

برداشت آزاد خودم از این موضوع.