ایمی پرسمن، رئیس و موسس مدالیا، توصیه ای که از معلم مردم شناسی خود در کلاس دوازدهم دریافت کرد.

دقیق باشید

معلم کلاس دوم ما، خانم کاروسو، یک تکلیف ظاهراً ساده به ما داد: اینکه شرح دهید چگونه یک ساندویچ کره‌ی بادام زمینی تهیه کنیم. روزی که ما تکلیف‌ها را تحویل دادیم، او یک بطری کرده بادام زمینی، مربا، نان و کارد و چنگال آورده بود. در این تمرین او به ما نشان داد که دقیق بودن چقدر در انتقال اطلاعات به طرف مقابل مهم است.


      کاتالینا گیرالد، موسس ناژا لینگری

دل را به دریا بزنید

معلم زبان انگلیسی من، خانم ملودی وونگ من را ترغیب کرد که در آزمون انگلیسی AP شرکت کنم. او به من آموخت که می‌توان گاهی اوقات کارهایی را انجام داد که حتی به اندازه‌ی کافی در آن شایستگی و آمادگی کافی را ندارید. فقط باید دل را به دریا بزنید و ببینید چگونه می‌توانید خود را متحیر کنید.

      جس لی، موسس و مدیرعامل پولیوور

واقعاً گوش دهید

بزرگترین توصیه ای که تا حالا دریافت کرده ام از یک معلم بازیگری بود که تاکید داشت واقعاً گوش دهم و اجرا کنم.

      تری رایسر، موسس تگ کریتیو

بهانه جویی نکنید

عذر و بهانه تحویل من نده، رفتار خودت رو تغییر بده. هر بار که به هدف تعیین شده نمی رسیدم و سعی می‌کردم دنبال یک دلیل باشم، می‌فهمیدم که تنها دنبال عذر و بهانه بودم و لازم بود که رفتار خودم رو تغییر بدم.

 توصیه ای از جانب «یک راهبه‌ی عبوس» در دبیرستان، به پتی لنون، موسس Crowdfund With Ease

قدرت را به چالش بکشید

بهترین توصیه ای که شنیدم از جانب معلم علوم سیاسی در دوران دبیرستان، آقای پیتر داینستی بود. در روز اول سال تحصیلی، او گفت تنها درسی که می‌خواهم از این کلاس یاد بگیرید یک درس ساده بود که روی تخته نوشت: قدرت را به چالش بکشید.

     جیم زامبرانو، مدیرعامل و موسس فیرست ابرود

زیادی فکر نکنید

زیادی به آن فکر نکنید. جواب بیشتر سوالات زندگی چیزی بیشتر از عقل سلیم نیست.

 توصیه ای که به آشیش دلال، موسس و مدیرعامل پارک‌ویز، توسط معلم شیمی کلاس دهم اش داده شد.

هر کسی می‌تواند دنیا را تغییر دهد

استاد کسب و کار ما کاترین داگن گفت که هر گوشه از تاریخ کسب و کار توسط کسانی ساخته شده که تا دقایقی قبل از اینکه تصمیم گرفتن کاری انجام دهند که دنیا را تغییر دهد، ناشناس مانده بودند.

  روبرت دی. بایدرمن، مدیرعامل و موسس آورلی‌نرد

حتی زمانی که تمایل ندارید، حضور یابید

معلم شیمی ما که انتظار داشت برخی از ما کاملاً قید یاد گرفتن را بزنیم، به ما گفت که این یک امر طبیعی بوده و ممکن است سال‌ها ادامه یابد. زمانی که این اتفاق می‌افتاد، او از ما می‌خواست که با این وجود هم سر کلاس‌ها حاضر شویم، بدون اینکه نگران باشیم مفاهیم را می‌آموزیم. این توصیه واقعاً بعدها کمکم کرد، زمانی که چیزها سخت می‌شدند و من نمی خواستم با آن‌ها مواجه شوم، به هرحال آنجا حاضر می‌شدم و بلاخره لحظه ای می‌رسید که می‌توانستم با چیزها کنار بیایم.

     هرمان سینگ، موسس ویز آی کیو

    روی نقاط قوت خود تمرکز کنید

مشاور فیزیکم به من گفت که به دنبال نقاط قوت خود باشم، چیزی که در آن بهتر از دیگران هستم، سپس انرژی خود را روی آن متمرکز کنم.

    یوهان شلایر اسمیت، موسس Tagged

     کاراکتر اهمیت دارد

معلم شیمی دوران دبیرستان من، آقای مین، به من در مورد کاراکترم آموخت، ولی همزمان یک توصیه‌ی کوچک هم به من منتقل کرد که دیگران را باور داشته باشم، چونکه او من را باور داشت.

     متیو بیلوز، موسس و مدیرعامل Yesware

به چشمان مردم نگاه کنید

مشاور ما در دبیرستان، آقای نیل گفت «زمانی که به چشم دیگران نگاه نمی کنید، به این معناست که حس خوبی در مورد خودتان ندارید، یا چیزی را پنهان می‌کنید. تماس چشمی یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد یک رابطه یا نابود کردن آن است.

منبع:

http://www.fastcompany.com

برداشت آزاد خودم از این موضوع.