نرم‌افزار ITunes
نرم‌افزار ITunes که توسط شرکت اپل راه‌اندازی شد، به عرضه محصولات موسیقی و ویدیویی به صورت دیجیتال می‌پردازد.. در حال حاضر عرضه‌کنندگان محصولات موسیقی و ویدیویی می‌توانند محصولات خود را از طریق فروشگاه ITunes به فروش برسانند.

هیولای فروش قالب سایت
وب‌سایت Templatemonster.com یا هیولای قالب سایت، مکانی‌ست برای ارائه قالب وب‌سایت در فرمت‌های مختلف، بهترین گرافیست‌های وب در دنیا قالب‌هایی را که طراحی کرده‌اند از طریق این وب‌سایت به فروش می‌رسانند.


قالب‌های این سایت برای سیستم‌های مدیریت محتوای کدباز مانند وردپرس، جوملا، پرستا شاپ، مجنتو و وجود دارند و بسیاری از مدیران سایت‌ها قالب سایت خود را از طریق این سایت تهیه می‌کنند.
سایت فروش عکس
وب سایت‌های زیادی در دنیا وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را به فروش برسانید یا آن‌ها را خریداری کنید. در صورتی که شما گرافیست یا عکاس حرفه‌ای هستید از طریق این سایت‌ها می‌توانید تصاویر زیبای خود را به فروش برسانید. یکی از این سایت‌ها سایت istockphoto.com است، سایت istockphoto علاوه بر فروش عکس به فروش موسیقی، ویدیو و تصاویر دیجیتال نیز می‌پردازد.

سایت های همکاری در فروش

خیلی از فروشگاه های اینترنتی در ایران وجود دارند که به ازای همکاری در فروش محصولاتشان به شما پورسانتی می دهند مثل:سایت میهن استور و......

منبع:

برداشت آزاد خودم از این موضوع.