با آماندا هوکینگ نویسنده مستقل رمان های الکترونیکی آشنا شوید

Comments 






با آماندا هوکینگ (Amanda Hocking) آشنا شوید. چند وقتی است که خبرساز شده. آماندا هوکینگ 26 سال سن دارد. او ۹ کتاب را به نام خود منتشر کرده و ماهیانه بیش از ۱۰۰۰۰۰ نسخه از آن کتابها را بصورت الکترونیکی بفروش می رساند.

کتاب های او هرگز به صورت سنتی منتشر نشده اند. این آدرس وبلاگ اوست. او از فروش ماهانه کتابهای خود پول زیادی به دست می آورد. کتاب های او قیمتی بین ۹۹ سنت تا ۳ دلار دارند و در فروشگاه های آمازون و barnesandnoble با فرمت کیندل یا نوک به فروش میرود.
 
درحال حاضر ناشر سنتی در جهان وجود ندارد که بتواند به آماندا هوکینگ شرایطی بهتر از آنچه که او درحال حاضر از فروشگاه کیندل بدست می آورد، پیشنهاد کند. این ژانویه او از ۹ عنوان کتاب خود ۴۵۰۰۰۰ نسخه فروخت.
وی از مارس 2010 ، در مدت 18 ماه ، دو میلیون دلار درآمد کسب کرد .

با صرفه بودن فروشگاه کیندل

چرا این اتفاق رخ می دهد و چگونه رخ می دهد؟ اگر شما یک نویسنده مستقل هستید، می توانید کتابهای خود را با قیمتی پایین تر از قیمتی که ناشر سنتی تعیین می کند بفروشید. در این صورت شما پول بیشتری بدست می آورید، زیرا هزینه های شما تنها شامل هزینه تهیه کتاب الکترونیکی و طراحی جلد می باشد بعلاوه سهم نویسنده ای که کتابش بصورت سنتی منتشر شده ۳۰% می باشد در حالی که در این حالت شما ۷۰% دریافت می کنید(در آمریکا).

در ضمن، به دلیل اینکه قیمت کتاب شما ارزانتر است، خوانندگان تمایل بیشتری به خرید داستان شما دارند، حتی اگر نویسنده ای ناشناس باشید. در این روش شما فروش بیشتر و  قیمت پایین تری دارید. اما زمانی که به مقیاس کافی برسید، سود بالایی میکنید.

بهترین مزیت آن مقیاس پذیری نامحدود است: کتاب الکترونیکی های شما در فروشگاه ها قرار دارند و هر روز بفروش می رسند اما نه قفسه ای خالی می شود و نه جلدها به پایان می رسند که باعث نگرانی شما شود.

مطمئنا نوشتن به زبان فارسی و انتشار مطلب در وب فارسی، براحتی فروش در فروشگاه آمازون نیست اما این روال در حال گسترش است و نباید بازار فارسی زبانان خارج از کشور را نیز فراموش کنید. حتی اگر خوب داستان می نویسید با یک مترجم همراه شوید و آن را به زبان انگلیسی ترجمه کنید و شانس خود را در این فروشگاه ها امتحان کنید.


http://www.bebinim.com/posts/4064