دوست دارید با لوازم دور ریختنی یه همچین چیزی بسازید و بفروشید ؟


یکی از ویژگی‌های مشترک همه آدمای خلاقی که دستی به آتیش تولید دارن، اینه که همیشه به لوازم دور ریخته شده هم چشم طمع دارند. هیچ چیزی برای اون‌ها زباله نیست و با دیدن هر چیزی که به نظر دیگران آشغاله، فرشته خلاقیت یه جستی تو ذهن‌شون می‌زنه و با خودشون می‌گن: اوه! الان از این یه چیزی می‌سازم.
اگه شما هم دوست دارید که لذت تولید یک وسیله کاربردی با لوازم دور ریخته شده رو تجربه کنید ما یه پیشنهاد ساده برای شروع داریم. با این کار اولا یه وسیله مورد نیاز با کمترین هزینه تولید کردید، هم با کم کردن از حجم زباله به داد طبیعت رسیدید. ظرف آلومینیومی غذایی که ظهر خوردید رو خوب بشوریدش. لبه‌های تا خورده‌اش رو با قیچی ببرید و صاف کنید.
[تصویر: 11.jpg]
حالا یه چشمی تو کابینت‌ها بگردونید و یک شیشه خالی مربا پیدا کنید. هیچ خونه‌ای نیست که تو کابینتش یه شیشه خالی وجود نداشته باشه. حالا اندازه فویل رو با قد و قطر ظرف میزون کنید و ببرید. بعد با یه پیچ گوشتی روی فویل رو سوراخ سوراخ کنید. با فشار نوک پیچ‌گوشتی بعضی از این نقطه‌ها رو بهم وصل کنید تا یادآور نظم ستاره‌ها بشه. اگه پیچ‌گوشتی‌تون چهارسو باشه سوراخ‌ها عین ستاره از آب درمیان.
[تصویر: 2.jpg]

[تصویر: 31.jpg]

پشت در بطری یه سرپیچ لامپ وصل کنید. سرپیچ کوچیکی انتخاب کنید که یک لامپ کوچیک ۴۰ وات آبی بهش بخوره. فویل رو لوله کنید و داخل بطری بذارید.

[تصویر: 4.jpg]

[تصویر: 5.jpg]

بعد از کمی سیم‌کاری برای چسپوندن لامپ که کار خیلی ساده‌ایه، در بطری رو ببندید.

[تصویر: 6.jpg]

دو شاخه رو به برق بزنید و با نور آبی چراغ خواب دست‌سازتون یه تیکه از آسمون رو به اتاق‌ بیارید.
[تصویر: 7.jpg]
خوندن این مطالب ذهن شما رو در استفاده از وسایل بلا استفاده باز میکند....
حتی همین روش را با تغییراتی مانند نوع و فرم شیشه میتوانید اجرا کنید.

 آموزش ساخت آباژور آسمونی از لوازم دور ریختنی را از لینک زیر پیگیری کنید :
http://forum.unc-co.ir/showthread.php?tid=6183